شناسهٔ خبر: 42605961 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

دانلود سریال های ایرانی جدید

صاحب‌خبر -

رپورتاژآگهی

اگر طرفدار فیلم و سریال دیدن باشید به خوبی میدانید که امروزه بسیاری از سریال های ایرانی بسیار پر مخاطب شده اند البته نه در تلوزیون در شبکه خانگی بسیار از رکورد ها شکته شده، آخرین رکورد دست سریال هم گناه بوده است که  میزان دقیقه تماشای قسمت آخر «هم گناه» تا انتهای روز دوشنبه، به پایان رسیدن این سریال با ثبت رکورد بیست میلیون دقیقه تماشا در روز اول انتشار همراه بود. برای اولین بار است که گذشتن از مرز بیست میلیون دقیقه تماشا برای قسمت آخر یک سریال و در یک روز رقم می‌خورد و «همگناه» با روند روبه‌رشدی که در طول زمان انتشار داشته توانسته این رکود را به نام خود ثبت کند. پیش از این نیز این مجموعه در بازه‌های زمانی متفاوت از جمله پایان فصل اول، بیش از ۱۰ میلیون دقیقه تماشا در کمتر از یک روز را ثبت کرده بود که تازه‌ترین آمار ثبت شده نشان از رشد دو برابری مخاطبان و جابجا کردن رکورد خود در سایت ها دارد. همچنین قسمت ۲۳ این مجموعه در روز اول انتشار عدد ۱۶ میلیون دقیقه تماشا را ثبت کرده است.

«همگناه» که اولین ساخته مصطفی کیایی برای شبکه نمایش خانگی است داستانی خانوادگی و رازآلود را به قلم محسن کیایی و علی کوچکی در دو فصل و ۲۴ قسمت به تصویر می‌کشد. ایفای نقش بازیگرانی چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، پدرام شریفی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، حبیب رضایی و… در دل این داستان خانوادگی که جای آن در شبکه نمایش خانگی بسیار خالی بود از عوامل موفقیت «همگناه» به شمار می‌رود. همچنین این سریال به طور مستقیم با سرمایه‌گذاری سرویس‌های وی‌اودی و با در نظر گرفتن نیاز مخاطبان این سرویس‌ها ساخته شده است که عامل مهم دیگری در موفقیت آن محسوب می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که تمامی قسمت های این سریال در سایت ایرانی پلی استپ دانلود فیلم منتشر شده و میتوانید به صورت قانونی در این وبسایت مشاهده کنید.

 

درحالی که رکورد تماشای هر قسمت سریال در شبکه نمایش خانگی تا پیش از این در اختیار سریال «همگناه» بود حالا «آقازاده» این رکورد را مال خود کرده است.

در آستانه انتشار قسمت یازده سریال آقازاده، اپیزود قبلی این سریال با بیش از ۶۰ میلیون دقیقه بازدید رکورد تماشای هر قسمت از سریال در شبکه نمایش خانگی را شکست.

این قسمت از سریال آقازاده که در قالب یک اپیزود ۱۰۰ دقیقه‌ای در روز جمعه ۳۱ مرداد ماه منتشر شد، با گذشت سیزده روز از انتشار عدد ۶۰ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۴۹ دقیقه تماشا را تنها بر روی یک پلتفرم (فیلیمو) را به ثبت رساند که رکوردی برای هر قسمت سریال در بین تمام سریال‌های شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود.

ثبت میزان بازدید بر اساس دقیقه تماشا از مهمترین معیارهای سنجش مخاطب در شبکه نمایش خانگی است که با میزبانی سرویس‌های وی‌اودی از سریال‌ها و فراهم کردن بستر پخش، این معیار بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

آقازاده پیش از این نیز با گذشت چهار روز از انتشار قسمت اولش، رکورد ۲۵ میلیونی دقیقه تماشا را ثبت کرده بود که پس از تنها نزدیک به دو ماه در آستانه قسمت یازدهم این عدد به حدود ۵۹ میلیون دقیقه تماشا رسیده که با اختلاف بالاترین میزان دقیقه تماشای قسمت اول در بین کل سریال های شبکه نمایش خانگی است.

بررسی رفتار تماشای مخاطبان سریال آقازاده در سامانه نمایش درخواستی فیلیمو نشان می‌دهد که با گذشت ۱۰ قسمت، همچنان میزان بازدید اپیزودهای ابتدایی در حال رشد است.

قسمت دوازدهم این سریال روز جمعه ۲۱ شهریور در سرویس‌های وی‌اودی و شبکه نمایش خانگی و وبسایت پلی استپ دانلود فیلم ترسناک پخش شد که شما براحتی میتوانید در تمامی این سرویس های ذکر شده این سریال دیدنی را مشاهده کنید.

موضوع سریال

دانلود سریال آقازاده قصه‌ای پرالتهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد است.

سریال «آقازاده» در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند «قلب یخی» دارد.

قصه‌ای پرالتهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد است.

در ادامه درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد

و در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت.

بازیگران

بازیگران «آقازاده» عبارتند از امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، ثریا قاسمی، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز، هنرمندی نیکی کریمی، نقش آفرینی متفاوتی از جمشید هاشم پور و محمدحسین لطیفی، با معرفی پردیس پورعابدینی

در کنار تمامی این سریال ها قرار هست یک سریال خیلی خاص منتشر شود که نام این سریال قورباغه می باشد که به کاگردانی و بازی هومن سیدی است که نوید محمد زاده هم دوباره با وی همکاری کرده است.

عوامل

دانلود سریال قورباغه با عواملی حرفه ای شروع به کار کرده از جمله :

مجری طرح و مدیر تولید :  حسین اکبری

مدیر فیلمبرداری :  پیمان شادمان‌فر

موسیقی :  بامداد افشار

طراحی و ترکیب صدا :  علیرضا علویان

مدیر صدابرداری :  مهران ملکوتی

طراح صحنه :  محسن نصراللهی

طراح لباس :  الهام معین

طراح گریم :  شهرام توانا و بهنام معیریان

مدیر گروه کارگردانی و برنامه‌ریز :  حسین خضوعی

طراح جلوه‌های بصری :  جواد مطوری

طراح جلوه‌های ویژه میدانی :  ایمان کرمیان

فیلمبرداران :  ادیب صبحانی و آرش رمضانی

جانشین تولید :  حسن صفری، عماد طاهری

طراح بدلکاری : امیر بدری

عکاس :  امیرحسین شجاعی

منشی صحنه :  ندا قائدی

روابط عمومی و تبلیغات :  امیر کرابی

 

طبق آخرین اتفاقات و حواشی به دست آمده، مشخص گردید که عوامل سریال قورباغه، با مسئولین کمپانی نتفلیکس مذاکراتی داشته‌اند تا بتوانند سریال قورباغه را از طریق این پلتفرم به نمایش بگذارند.

این سریال که تا پیش از پایان شهریور ۹۹ فعالیت خود را در شبکه خانگی آغاز می‌کند، به دنبال ارزش آفرینی و وارد کردن ارز به داخل کشور است.

این اولین باری نیست که یک مجموعه ایرانی مذاکراتی را با پلتفرم‌های خارجی زبان داشته؛ چندی پیش نیز خبری در مورد سریال آپاندیس منتشر شد که نشان می‌داد عوامل این مجموعه نیز مذاکراتی را با نتفلیکس داشته‌اند. اما امر مشهود این است که این مذاکرات به نتیجه نرسیدند.

در مورد تاریخ پخش سریال قورباغه نیز، می‌توانیم به آخرین توئیت بازیگر این سریال یعنی نوید محمدزاده مراجعه نماییم.

“برادر

پنجمین کارمون با هم تموم شد

تجربه بینظیری بود

در کنار تو و این گروه بینظیر

خوشحالم عضو کوچکی از خانواده قورباغه بودم

تک تک عوامل قورباغه، دوستون دارم.

هومن

بریم برای کار بعدی”

با توجه به این توئیت می‌توان انتظار داشت که مراحل تولید و تدوین سریال

به پایان رسیده و تنها مانعی که سد راه پخش قرار دارد، مذاکرات با نتفلیکس است

که پس از مشخص شدن نتیجه، خیلی زود پخش سریال آغاز می‌شود.

 

حدود ۱۰ روز پیش، صابر ابر، یکی از کاراکترهای اصلی سریال قورباغه طی یک توئیت اینستاگرامی،

از دست اندرکاران این مجموعه تشکر کرد و به نظر می‌رسد که سکانس‌های این بازیگر، و یا تمامی

سکانس‌های سریال به پایان رسیده‌اند. حال باید منتظر تدوین و شروع انتشار سریال باشیم.

نظر شما