به گزارش خبرگزاری تسنیم، در متن این اطلاعیه شماره 23 ستاد تسهیلات سفر آمده است: از دستگاههای عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و واحدهای تابعه استانی درخواست میشود بر نحوه خدماترسانی تمامی پایانههای حمل و نقل، شرکتهای حمل و نقل زمینی، هوایی و ریلی، اماکن خدمات بین راهی و پایگاههای امدادی هلال احمر نظارت دقیق به عمل آورده تا موجبات رضایتمندی مسافرین محترم که در این مرحله سفر خود را به پایان رسانده و به شهرهای خود باز میشوند فراهم شود.
در این اطلاعیه تاکید شده است: لازم است سازمانهای خدماترسان و ستادهای اجرایی خدمات سفر استانها ضمن آمادهباش کامل نسبت به استمرار ارائه خدمات بهینه به مسافران نوروزی و جلب همکاری و مشارکت مردم با خدمتگزاران امر سفر برای هفته دوم فروردین و موج دوم سفرها برنامهریزی لازم را معمول دارند.
این اطلاعیه میافزاید: مسافران و گردشگران عزیز میتوانند شکایات و انتقادات خود را در خصوص نحوه عملکرد تاسیسات و موسسات گردشگری را از طریق سامانه 09629 به اطلاع مسئولین برسانند تا رسیدگی لازم صورت پذیرد.
انتهای پیام/