شناسهٔ خبر: 42559754 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

جزئیات مراسم تشییع و تدفین آیت الله صانعی

صاحب‌خبر -

شفقنا- حضرت آیت الله العظمی صانعی که از شامگاه پنجشنبه به دلیل مصدومیت از ناحیه لگن و دست چپ در بیمارستان فرقانی بستری شده بود، امروز صبح دارفانی را وداع گفت.

به گزارش خبرنگار شفقنا، حال ایشان تا روز جمعه باثبات و مساعد گزارش شده بود اما شامگاه جمعه به علت نارسایی کلیوی و بالا بودن کراتینین، تحت دیالیز قرار گرفتند تا در صورت بهبود علائم خونی، عمل جراحی شکستگی استخوان بر روی ایشان انجام شود.

بامداد روز شنبه حدود ساعت ۴ صبح ایشان، دچار عارضه قلبی می شوند که به آی سی یو منتقل شده و تحت نظارت بیشتر قرار می گیرند ولی حدود ساعت ۸ صبح مجددا دچار عارضه قلبی می شوند  که به ایست کامل قلبی منجر شده و متاسفانه امکان احیاء ایشان محقق نمی شود. نهایتا حضرت آیت الله صانعی حدود ساعت هشت و بیست دقیقه صبح شنبه (۲۲ شهریورماه) به ملکوت اعلی پیوست.

صبح امروز (شنبه)، دفتر حضرت آیت الله صانعی در اطلاعیه ای به صورت رسمی، خبر فوت ایشان را منتشر و اعلام می کند که برحسب وصیت آن مرجع تقلید، به دلیل شیوع کرونا در قم، مراسم تشییع برگزار نمی شود.

بنابر این گزارش، پیکر مطهر این مرجع تقلید فردا(یکشنبه) در آرامگاه ابدی واقع در قبرستان شیخان کنار قبر زکریا بن آدم آرام خواهد گرفت.

نظر شما