شناسهٔ خبر: 42541795 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با صدور بیانیه‌های جداگانه؛

نهادهای مختلف در استان بوشهر اهانت به پیامبر (ص) را محکوم کردند

بوشهر - نهادها و دستگاه‌های مختلف در استان بوشهر با صدور بیانیه‌های جداگانه اهانت به پیامبر (ص) را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در پی اقدام موهن نشریه شارلی ابدو، نهادها و دستگاه‌های مختلف در استان بوشهر با صدور بیانیه‌های جداگانه اهانت به پیامبر (ص) را محکوم کردند.

بیانیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت بوشهر

در پی اقدام موهن نشریه شارلی ابدو در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت بوشهر با صدور بیانیه‌ای اهانت به پیامبر اسلام را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: این بار نیز زوزه کفار از دهان نویسنده پلید دیگر در فرانسه علیه منجی عالم و هادی بشر، ختم رسل، پیامبر رحمت و پیام آور صلح و آزادی، حضرت محمد (ص) به صدا درآمده و به بهانه آزادی بیان پیامبر آزادی را مورد هتاکی قرار داده است!

این اولین بار نیست که جهان سلطه و غرب خشم خود را که حاکی از درماندگی و فرو رفتن در منجلاب فساد و تباهی اجتماعی و سیاسی است، متوجه پیامبر رحمت و رأفت می‌کند.
دین مبین اسلام به زعامت و هدایت آن الگوی اخلاق و انسانیت در حال نفوذ در جامعه بی بند و بار و لاابالی غرب است و فساد و از هم پاشیدگی اخلاقی اروپا و ظلم و استحمار و حاکمیت فاشیستی آنها را نشانه رفته است!

مردم اروپا و جامعه غربی بتدریج پی می‌برند که دین اسلام است که رذالت و فساد حاکم در آن دیار را به آنها نشان داده و واقعیت سردمداران کفر را به آنها نمایان کرده و لذا تهاجم علیه آنها شروع شده و نمونه بارز آن اعتراضات دامنه دار مردم فرانسه و آمریکاست که ماههای متوالی حاکمان این دو مدعی آزادی و دمکراسی را به سطوح آورده است!

ما جامعه قرآنی استان بوشهر با افتخار به داشتن چنین پیامبر و دینی از حرکات وقیحانه کشورهای مدعی حقوق بشر که حیات ننگین خود را مرهون لجن پاشی علیه دین نورانی اسلام و پیامبر گران سنگ آن می‌داند، برائت جسته و کوچک‌ترین تردیدی در حقانیت رسولان الهی و پیام‌های وحیانی آنها که آخرین و کامل‌ترین آن قرآن کریم است به خود راه نداده و همانطور که تاکنون ثابت کرده ایم با خون خود این ودیعه الهی پیامبر عزیزمان و معجزه گرامیش قرآن کریم را نگاهبان خواهیم بود.

بیانیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر

در بیانیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر آمده است: این روزها شاهد توهین و هتاکی‌های فراوانی از سوی عمال و جیره‌خواران دولت‌های نژادپرست غربی هستیم و یکی از وقیحانه ترین این هتاکی‌ها، توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم به بهانه آزادی بیان بوده است. این اقدام تحت حمایت کسانی صورت می‌گیرد که به دنبال غارتگری، چپاول و زیر پا گذاشتن فرهنگ اسلام و توهین به پیامبر رحمت للعالمین صلی الله علیه و آله و سلم با شعار آزادی بیان هستند.

مسلمانان و انسان‌های آزادی‌خواه جهان، توهین به والاترین الگوی شخصیت انسانی و آخرین پرچم‌دار نبوت و رسالت، نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم را نمی‌پذیرند و این اقدام را دشمنی آشکارا با آزادی معنوی و اخلاقی انسان‌ها می‌دانند.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر نیز این اهانت ذلیلانه را به شدت محکوم و همه مسلمانان جهان و حاکمان دولت‌های اسلامی و مجامع بین المللی را به واکنش صریح و محکم و قاطع دعوت می‌نماید.

بیانیه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام جسارت‌بار و هتاکانه شارلی ابدو نشریه فرانسوی در توهین به پیامبر اسلام (ص)، این هتاکی‌ها را نشانه انفعال استکبار در مقابله با گفتمان مقاومت اسلامی دانست.

در عصر حاضر که بشریت، نیاز خود به هدایت‌گری آسمانی را بیش از پیش حس می‌کند و روز به روز در حال گرویدن به مکتب نورانی اسلام است افراد فرومایه و کوردل برای مبارزه و مخاصمه، راه مبتذل و خارج از حیطه منزلت انسانی یعنی تمسخر را در پیش گرفته‌اند.

این سنت الهی است که چند صباحی به منحرفان مهلت می‌دهد تا شاید بیدار شده و راه هدایت و رستگاری در پیش گیرند و الا عذاب الیم که برخاسته از فعل شنیع آن‌هاست در انتظارشان است.

توهین‌های سخیف و مکرر مجله موهن «شارلی ابدو» نمونه‌هایی از جاهلیت مدرن و انحطاط فکری و اخلاقی زمان کنونی است.
بهانه صیانت از آزادی بیان برای عدم مقابله با این اهانت‌های وقیحانه، توسط رئیس جمهور فرانسه که کشورش بیش ازیکسال است درگیر شنبه‌های اعتراضی است، بیش از هر زمان مضحک و رسوا کننده است. شگفتا! که جسارت به ساحت پیامبر اعظم و قرآن کریم، آزادی بیان به شمار می‌آید، ولی انتقاد از افسانه جعلی هولوکاست، زندان و محرومیت را در پی دارد؟

اقدام جسارت بار و هتاکانه یکی از نشریات مزدور فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر صلح و عدالت، نشانه‌ی انفعال و استیصال استکبار در مقابله با گفتمان بیداری جهانی و مقاومت اسلامی است و به منظور انتقام ازشکست‌های پیاپی مستکبران در مقابله با آزادی‌خواهان جهان و پیروان مکتب توحید هر از چند گاهی انجام می‌شود.این اقدام موجب جریحه دار شدن احساسات موحدان عالم، اقدامی تحریک آمیز و توهین به ارزش‌های اسلامی و عقاید بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان است. ما مسلمانان ضمن احترام به پیروان همه انبیا مکرم الهی، اعتقاد داریم که توهین به حضرت رسول اکرم (صل الله علیه وآله و سلم)، توهین به همه انبیا الهی و بی حرمتی به قرآن کریم و کتب همه پیامبران است.

بیانیه سازمان بسیج عشایری استان بوشهر

سازمان بسیج عشایری استان بوشهر با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام شنیع نشریه هتاک فرانسوی شارلی ابدو در توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)، این هتاکی را نشان دهنده وحشی‌گری نوین فرهنگی غرب و شکست سیاست‌های آن‌ها دانست.

اقدام شنیع یک نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) نشان دهنده وحشی‌گری نوین فرهنگی غرب و شکست سیاست‌های غرب در تمامی عرصه‌ها بر علیه اسلام ناب محمدی در جهان است.

عجز و ناتوانی غربی‌ها در پیش بردن اهداف و نقشه‌های جنایتکارانه بویژه در منطقه غرب آسیا گواه این مدعا است تا با توسل به هتاکی و بی حرمتی به پیامبر عظیم الشأن اسلام، همراهی خود را با جنایت‌های آمریکای خونخوار و صهیونیست بین الملل تکرار کرده و با سلاح اسلام هراسی به خیال خود از پیشروی بیش از گذشته اسلام ناب محمدی در قلوب مردم جهان جلوگیری کنند؛ حال آن که سیطره دین حق توسط امام حق و یاران صالحش بر سرتاسر جهان وعده خداست هر چند کافران خوش نداشته باشند.

یکی از اهداف این جنایت هماهنگ شده که حاکی از اوج سقوط اخلاقی و خباثت غرب است مقابله با جریان بین المللی مقاومتی است که علمداری آن را سیدالشهدای محور مقاومت به عهده داشته است و بغض سردمداران جبهه عناد که با اسلام اصیل از جامعه متحد اسلامی دارند را به بهانه دروغین و مضحک آزادی بیان، با اهانت به پیشوای بیش از یک میلیارد مسلمان و همه آزادی‌خواهان جهان، نشان دادند و قلب موحدان و مسلمانان سراسر عالم را به صورت وقیحانه‌ای نشانه گرفتند.

نظام استکباری و جهانخواران از نفوذ اسلام حقیقی در بین مردم دنیا می‌ترسند چرا که پیام اسلام را که پیام انسانیت، آسایش، عزّت، سربلندی و زندگیِ همراه با امنیت است را در نقطه مقابل منافع و اهداف پلید خود می‌دانند از همین رو رسانه‌های استعماری و استکباری غرب با ابزار و شیوه‌های مختلف، شبانه روز در تلاش برای اسلام هراسی، اسلام‌ستیزی و اسلام‌زدایی در جهان هستند.

سازمان بسیج عشایری استان بوشهر به نمایندگی از طرف هزاران نفر از عشایر غیور ایل بزرگ قشقایی استان بوشهر ضمن محکوم کردن این جنایت بزرگ و نابخشودنی اعلام می‌دارد همان طور که خداوند متعال وعده داده است «و الّذینَ یُوذُونَ رسولَ للّهِ لَهُم عذابٌ الیم» (سوره مبارکه توبه آیه شریفه ۶۱) «برای آن‌ها که رسول خدا (ص) را آزار دهند عذابی دردناک مهیّاست.» تکلیف و وظیفه انقلابی و اعتقادی خود می‌داند تا ریشه دشمنان اسلام را نخشکانده و همراه با تبیین و روشنگری دین مبین اسلام با شعار «لبیک یا رسول الله (ص)» پرچم محمدی را در رکاب مهدی موعود (عج) بر فراز جهان به اهتزاز در نیاورده است از پای ننشیند.

بیانیه جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگی دینی استان بوشهر

جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگی دینی استان بوشهر با صدور بیانیه‌ای، انتشار کاریکاتورهای موهن به ساحت پیامبر (ص) توسط نشریه فرانسوی را محکوم و اینگونه بیان می‌دارد.

حرکت رذیلانه و ضد انسانی و ضد اخلاقی اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام و کتاب مقدس و آسمانی قرآن عظیم توسط نشریه‌ای فرانسوی، فضای منفوری را ایجاد کرد و هر صاحب دردی را برآن می‌دارد تا به روشنگری پرداخته و این اقدامات اهانت آمیز و رذیلانه را سم‌زدایی و محکوم کند.

کشورهای غربی طی سال‌های گذشته بارها مشاهده شده است، بار دیگر عواطف و احساسات همه مسلمانان بلکه همه موحدین و متدینین را جریحه دار و آزرده ساخت و حکایت از سقوط مدعیان تمدن و انسانیت دارد.

جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگی دینی استان بوشهر این اقدام توهین آمیز نشریه فران محکوم می‌دارد.

نظر شما