شناسهٔ خبر: 42524319 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان بیان کرد:

اختصاص ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای عملیات لکه‌گیری در دو محور ارتباطی دامغان

سمنان- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از آغاز عملیات تراش، لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای حوزه استحفاظی دامغان خبر داد و گفت: ۳۵ میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، احسان منصور کیایی صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری استان سمنان با اشاره به آغاز عملیات تراش آسفالت و لکه‌گیری با آسفالت گرم در محورهای شریانی شهرستان دامغان اظهار داشت: ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه اختصاص یافت.

وی با تأکید بر اینکه این عملیات در محور سمنان – دامغان و دامغان – معلمان با آسفالت گرم انجام می‌شود، تصریح کرد: اصلاح و بازسازی شانه‌های راه، اجرا و احیای دریواسیون هدایت سیلاب پل از برنامه‌های مهمی است که در این اداره کل دنبال می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به پیگیری برای تخصیص اعتبارات لازم در این راستا بیان کرد: کیفیت روسازی راه‌ها در ارتقای ایمنی نقش مؤثری دارد به همین دلیل اجرای عملیات بهسازی، ترمیم و نگهداری رویه راه‌ها برای تأمین رفاه کاربران جاده‌ای بسیار مهم و ضروری است.

منصور کیایی بابیان اینکه ازاین‌رو اجرای پروژه‌های ارتقای کیفیت راهداری در سطح راه‌های استان سمنان اولویت‌بندی شده است، خاطرنشان کرد: تنقیه و لایروبی پل‌ها و ابنیه فنی و اصلاح شیب شیروانی، ترمیم و شستشوی تابلو علائم از دیگر اقدامات راهداران استان در راستای افزایش ایمنی محورها است.

نظر شما