شناسهٔ خبر: 42522482 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

ادعای جدید ترامپ در مورد بایدن+ جزئیات

باشگاه خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور آمریکا با تکرار وعده‌های انتخاباتی ادعایی خود بار دیگر با بیان اینکه این کشور خیلی زود به واکسن کرونا دست خواهد یافت مدعی شد اگر بایدن رئیس‌جمهور شود اقتصاد یالات متحده از هم فرو می‌پاشد.

صاحب‌خبر -

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات این کشور در وعده انتخاباتی دیگری مدعی شد: ما آمریکا را به دور از جنگ‌های خارجی سخیف که پایانی هم ندارد نگه خواهیم داشت.

دونالد ترامپ گفت: کاملا هریس، معاون بایدن نمی‌تواند نخستین زنی باشد که به منصب معاون رئیس‌جمهور آمریکا می‌رسد و اگر چنین شود این مساله توهین به آمریکا است.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین با بیان اینکه ایالات متحده خیلی زود به واکسن کرونا  دست خواهد یافت مدعی شد: ما تا پیش از پایان سال جاری این واکسن را به دست خواهیم آورد شاید خیلی زودتر. جو بایدن و کاملا هریس تلاش می‌کنند تا علیه واکسن کرونا که تقریباً آماده است نظریه‌های توطئه را مطرح کرده و نشر دهند.

ترامپ ادامه داد: جو بایدن ضعیف است و همیشه در برابر چین تسلیم خواهد شد در حالی که ما قوی هستیم. من به این خاطر خود را نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری می‌کنم تا آینده از آن آمریکا باشد و نه چین و دیگر کشورها. اگر بایدن رئیس‌جمهور شود اقتصاد ما از هم فرو می‌پاشد.

 

نظر شما