شناسهٔ خبر: 42506897 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

مشکل پوشش شبکه اینترنت در روستاهای زنجان بسیار جدی است

زنجان-نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی،گفت: مشکل پوشش شبکه اینترنت در روستاهای استان زنجان بسیار جدی است. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی طاهری صبح چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان در محل استانداری زنجان، به توسعه دولت الکترونیک در استان زنجان اشاره کرد و گفت: باید نواقص دولت الکترونیک رفع شود.

وی با تاکید براینکه برنامه ریزی و سرمایه سرمایه گذاری در حوزه دیتا مهم و اساسی است، افزود: باید به بحث pc در استان زنجان توجه شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه استفاده از دولت الکترونیک در کاهش هزینه‌های دولت، صرفه جویی در وقت و افزایش اشتغال به دلیل ارائه خدمات دولتی توسط بخش خصوصی بسیار موثر است، گفت: در حد وزارتخانه‌ها در خصوص شبکه ملی اطلاعات پیگیری می‌شود اما ضروری است در استان‌ها زیرساخت‌های لازم برای دولت الکترونیک فراهم شود.

طاهری با بیان اینکه ضروری است در بحث دیتا سنتر نیز سایتی هم در استان راه‌اندازی شود، افزود: این مهم برای استان موثر خواهد بود چرا که ز نجان قطب ای تی و برق در کشور است.

وی افزود: استان زنجان جوانان نخبه خوب و متخصصی در حوزه آی تی دارد ولی این استان در پوشش شبکه فناوری و ارتباطات عقب مانده است.

نماینده نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شاخص ترین مشکل استان زنجان در حوزه آی سی تی است، ابراز کر: با توجه به شرایط کرونایی آموزش در فضای مجازی دنبال می‌شود و مشکل پوشش شبکه در روستاهای استان زنجان بسیار جدی است.

نظر شما