شناسهٔ خبر: 42446431 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی:

تردد کامیون‌ از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌شرقی ۴۶درصد افزایش یافت

تبریز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی از افزایش ۴۶ درصدی تردد کامیون‌های ایرانی از پایانه‌های مرزی استان در مدت سپری شده از سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، اروجعلی علیزاده، روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه در این مدت بیش از ۵۷ هزار دستگاه کامیون باری سنگین از پایانه های مرزی جلفا و نوردوز تردد کرده اند، افزود: امسال ۳۵ هزار و ۳۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و خارجی از مرز نوردوز و ۲۱ هزار و ۷۰۰ دستگاه کامیون از مرز جلفا تردد کرده اند.

وی اظهار داشت: در همین مدت میزان واردات و صادرات از مرز نوردوز ۳۸۰ هزار و ۶۰۰ تن و میزان کالای ترانزیت ورودی و خروجی از این مرز ۲۱ هزار و ۲۰۰ تن بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در این مدت میزان واردات و صادرات کالا از مرز جلفا نیز ۱۲۵ هزار و ۳۰۰ تن و میزان کالای ترانزیت ورودی و خروجی از این مرز ۱۳۷هزار و ۴۰۰ تن بوده است.

علیزاده، ادامه داد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت و محدودیت تردد مسافر در این مرزها، میزان تردد مسافر از پایانه های مرزی جلفا و نوردوز ۲۳ هزار و ۹۰۰ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۹۵ درصدکاهش یافته است.

نظر شما