شناسهٔ خبر: 42428978 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پیکان و استقلال سرانجام بر سر انتقال سعید واسعی به جمع آبی ها به توافق رسیدند

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- باشگاه استقلال با پیکان بر سر سعید واسعی به توافق رسیده است.
به گزارش آریا، دو باشگاه پیکان و استقلال سرانجام بر سر بحث انتقال سعید واسعی به جمع آبی ها به توافق نهایی دست یافتند و باشگاه استقلال قبول کرد تا مبلغ رضایت نامه واسعی را پرداخت کند. مبلغ رضایت نامه این بازیکن 2 میلیارد تومان بوده که هنوز مشخص نیست سران باشگاه استقلال توانسته اند از پیکان برای این انتقال تخفیف بگیرند یا نه. انتظار می رود چک مبلغ رضایت نامه واسعی فردا توسط باشگاه استقلال به پیکان تحویل داده شود.
مدیران باشگاه پیکان شرایط سختی پیش پای باشگاه استقلال گذاشته اند. باشگاه استقلال برای عقد قرارداد با سعید واسعی باید مبلغ 2 میلیارد تومان به عنوان رضایت نامه به باشگاه پیکان پرداخت کند. استقلالی ها تصمیم دارند تا هرطور که شده سعید واسعی هافبک خلاق پیکان را به خدمت بگیرند اما این بازیکن یک سال دیگر با باشگاه خود قرارداد دارد و به همین دلیل مذاکرات برای جذب او به بن بست خورده است.
در این بین امروز در تماسی که مدیران استقلال با حمیدرضا گرشاسبی داشته اند وی به آنها اعلام کرده است که تنها در ازای دریافت 2 میلیارد حاضر است این بازیکن را آزاد کند. این موضوعی است که کار جذب واسعی را سخت کرده است و به همین دلیل قرار است مذاکرات باشگاه استقلال و پیکان برسر انتقال واسعی در روزهای آینده ادامه داشته باشد.
استقلال که باید تا روز دوشنبه لیست نهایی خود جهت حضور در آسیا را به AFC ارسال کند، هنوز خبری درخصوص جذب یا تمدید با بازیکنان مدنظر این تیم مخابره نشده است. نکته مهمتر نیز نامشخص بودن وضعیت نیمکت این تیم است و در حالیکه امروز هواداران استقلال در مقابل دفتر این باشگاه دست به تجمع زدند و مطالبه اصلی آنها، تعیین زودهنگام سرمربی برای این تیم بود، ولی مدیران استقلال در این خصوص نیز تصمیمی نگرفته اند تا روزهای آشفته و بلاتکلیف این تیم، ادامه داشته باشد.
 باشگاه استقلال از برخی بازیکنان پیشکسوت خود مثل آرش برهانی و خسرو حیدری برای همفکری با مدیرعامل دعوت به عمل آورده و آن‌ها در جلساتی جداگانه با سعادتمند دیدار داشته و درباره شرایط تیم با وی به گفتگو نشسته‌اند. اولین بازیکن سرشناسی که امشب به جلسه با سعادتمند و سایر مدیران استقلال رفت، وریا غفوری بود. کاپیتان آبی ها که بابت پرداخت نشدن مطالبات گذشته خود  از مدیران استقلال دلخور است، بعد از تماس سعادتمند حاضر شد امشب به هتل آزادی برود و با مسئولان باشگاه در این خصوص صحبت کند. جلسه غفوری و سعادتمند به مدت طولانی انجام شد و در نهایت توافقاتی به دست آمد که به نظر می رسد کاپیتان آبی ها به زودی به تمرینات برگردد. غفوری البته یکسال دیگر با استقلال قرار داد دارد و ناراحتی اش فقط به خاطر مطالباتش بود که به نظر می رسد قول های مناسبی در این خصوص دریافت کرده است.
 البته غیر از مذاکره با غفوری و مظاهری مدیران استقلال با نفرات سرشناس دیگری نیز دیدار کردند. حضور آرش برهانی و حسرو حیدری دو ستاره سابق آبی ها و دیدار با مدیران استقلال در نوع خود جالب بود. این دو بازیکن سابق آبی ها احتمالا برای همکاری های بعدی با باشگاه به دیدار سعادتمندو همکارانش رفتند اما هنوز خبر رسمی در این خصوص منتشر نشده است.
مدیران باشگاه استقلال که بعد از فینال حذفی حسابی مورد انتقاد قرار گرفتند و صبح شنبه نیز با انبوهی از هواداران معترض جلوی ساختمان باشگاه مواجه شدند سریعا برای نقل و انتقالات دست به کار شدند. از این رو مدیران استقلال شنبه شب در یکی از هتل های پایتخت مستقر شدند و مذاکره با برخی بازیکنان مد نظرشان را آغاز کردند.

نظر شما