شناسهٔ خبر: 4242735 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

در 4 روز نخست تعطيلات نوروزي؛

23 هزار و 600 مسافر، لرستان را به عنوان مقصد گردشگري خود انتخاب کردند

موج - رئيس ستاد اجرايي خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان گفت: 23 هزار و 600 مسافر در 4 روز نخست تعطيلات نوروزي در قالب 6600 خانوار لرستان را به عنوان مقصد گردشگري خود انتخاب کردند.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، گودرز کريمي فر در اين رابطه اظهارکرد: 180 آموزشگاه در 10شهرستان استان در قالب 1800 کلاس براي اسکان مسافران نوروزي از قبل آمده شده بود که با توجه به برودت هوا و بارندگي هاي چند روز گذشته و به خاطر رفاه حال مسافران نوروزي بيش از 10 آموزشگاه در قالب 100 کلاس به ظرفيت اسکان اضافه شد.
مدير کل آموزش و پرورش لرستان گفت: در حال حاضر آموزش و پرورش نواحي يک و دو شهرستان خرم آباد و شهرستان بروجرد به ترتيب جايگاه اول تا سوم پذيرش و اسکان مسافران نوروزي را به خود اختصاص داده اند.
وي همچنين به جايگاه اول آموزش و پرورش لرستان در غرب کشور و جايگاه دهم کشوري بعد از استان هاي فارس، خراسان رضوي، اصفهان، قم، يزد، خوزستان، هرمزگان، گيلان و مازندران اشاره کرد و گفت: لرستان پايتخت ژئوتوريسم کشور است و بايد تلاش شود تا امکانات بيشتري براي اسکان و پذيرش مسافران نوروزي در نظر گرفته شود.
نادر ساکي دبير ستاد اجرايي خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان هم گفت: 50 نمازخانه فرش شده مدارس هم براي مواقع اضطراري در نظر گرفته شده است تا در صورت لزوم و ازدحام مسافران نوروزي استفاده شود.
ساکي تاکيد کرد: تمام تلاش دست اندرکاران ستادهاي اجرايي خدمات سفر آموزش و پرورش معطوف به فراهم کردن شرايطي است که مسافران نوروزي با آرامش خاطر تعطيلات خود را با آرامش خاطر سپري کنند.
وي ابراز اميدواري کرد: با تعامل و همدلي مسوولان استان زمينه خدمات رساني بيشتري به مسافران نوروزي فراهم شود.

نظر شما