شناسهٔ خبر: 4241735 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرعامل هلال‌احمر لرستان در گفت‌وگو با تسنیم:

۴۵ هزار مسافر نوروزی از طرح ایمنی و سلامت در لرستان بهره‌مند شدند

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: در ۶ روز نخست سفر‌های نوروزی بیش از ۴۵ هزار مسافر از خدمات طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در لرستان بهره‌مند شدند.

صاحب‌خبر -

حسین رضا مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، اظهار داشت: طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی که امسال پانزدهمین سال خود را سپری می‌کند، با استقبال بیشتری از سوی مسافران نوروزی روبه‌رو شده است و جمعیت هلال‌احمر نیز سعی کرده خدمات مناسب‌تر و متنوعی را به مسافران ارائه کند.

وی بابیان این‌که طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال‌احمر لرستان از 27 اسفندماه سال گذشته آغازشده است و تا پانزدهم فروردین‌ماه جاری ادامه دارد، افزود: باوجود شرایط آب و هوایی نامناسبی که طی روز‌های گذشته شاهد بودیم، نیروهای داوطلب این جمعیت به‌صورت شبانه‌روز به ارائه خدمات پرداختند و تاکنون نیز 380 نفر روز در این طرح با همکاری داشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان تصریح کرد: در 6 روز نخست سفر‌های نوروزی بیش از 45 هزار مسافر از خدمات طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در لرستان بهره‌مند شدند.

مرادی عنوان کرد: در طی همین مدت یادشده بیش از 15 هزار نقشه و 24 هزار بروشور نیز به‌صورت رایگان در اختیار مراجع قرار گرفته است تا مسافرانی که وارد استان شده‌اند بتواند سفری راحت و ایمن داشته باشند.

وی تصریح کرد: در این طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال‌احمر لرستان 15 پست ثابت در ورودی همه شهرهای لرستان و مکان‌های مسافر پذیر ایجادشده است و علاوه بر خدمات امدادی به راهنمایی مسافران به مکان‌های دیدنی استان نیز می‌پردازند.

انتهای پیام/ ر

نظر شما