شناسهٔ خبر: 42414869 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

روزبهانی در نشست هفتگی پایش خبر داد:

سفارش معدني‌ها براي خريد دامپتراک روي ميز هپکو آمد

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- معاون مالی و اداری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: شرکت‌های بزرگ معدنی با راهبری ایمیدرو، آمادگی خود را برای خرید دستگاه‌های دامپتراک 35 تنی اعلام کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وزارت صمت، آقای غلامرضا روزبهانی در نشست هفتگی پایش اجرای تفاهم نامه سه جانبه نیان خانه معدن ایران، صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی و شرکت هپکو در محل خانه معدن ایران افزود: در این نشست خانه معدن ایران نیاز‌های خود را در بخش ساخت ماشین آلات و تجهیزات، از قبیل بولدوزر، بیل مکانیکی، شاول، غلتک و دامپتراک را به شرکت هپکو اعلام کرد.
وی افزود: از سوی دیگر در جلسات فوق ساخت دامپتراک 35 تنی و بالاتر مورد تاکید قرار گرفت که بر این اساس شرکت هپکو پیشنهادات خود را در زمینه ساخت دامپتراک 35 تنی نهایی کرده و طرف‌های تفاهم نامه باید قرارداد تامین ماشین آلات از شرکت هپکو را تهیه کنند.
وی گفت: همچنین پیمانکاران شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسه خانه معدن ایران از نیاز این شرکت به 35 دستگاه دامپتراک 35 تنی خبر دادند.
روزبهانی اعلام کرد: درخصوص تفاهم نامه شرکت هپکو با شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، قرارداد ساخت یک دستگاه دامپتراک 35 تنی به عنوان نمونه از طریق مهندسی معکوس و نیز تفاهم نامه ساخت 39 دستگاه دامپتراک 35 تنی میان شرکت هپکو با شرکت گوهرپویش گام (گل گهر2) در حال نهایی شدن است و در یک ماه آینده قرارداد و تفاهم نامه مذکور امضاء و مبادله خواهد شد.
پیش از این خداداد غریب پور در آیین امضای 5 تفاهم نامه همکاری نیان شرکت‌های بزرگ معدنی و هپکو اعلام کرد: با واگذاری شرکت هپکو به سازمان تامین اجتماعی، رویکرد حمایتی ایمیدرو از این شرکت تغییر نکرده و با توجه به ماموریت‌های توسعه‌ای این سازمان و نگاه ملی، در سال جهش تولید به طور حتم حمایت بخش معدن و صنایع معدنی از این تولیدکننده با سابقه و توسعه همکاری‌ها ادامه خواهد داشت.
وی افزود: شرکت‌های فوق با برگزاری جلسات و بازدید‌های مستمر با مسئولان شرکت هپکو نیاز‌های خود را اعلام کرده اند که خرید محصولات این شرکت و همچنین ارایه خدمات فنی در این تفاهم نامه‌ها مورد توجه است.

نظر شما