شناسهٔ خبر: 42384007 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی:

رد صلاحیت ۵۹۵ شرکت تاکسیرانی برای فعالیت در مدارس

عصر خودرو- مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی: از هزار و ۶۵۴ شرکتی که در حوزه سرویس مدارس نام نویسی کرده اند، ۵۹۵ شرکت در شهرداری‌های کشور رد صلاحیت شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مرتضی ضامنی گفت: تاکنون بیش از 55 هزار راننده در دو بخش پیامکی و مراجعه حضوری برای فعالیت در سرویس مدارس نام نویسی کرده اند.
وی درباره ضمانت اجرایی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جانب رانندگان سرویس مدارس گفت: مانند حوزه حمل و نقل عمومی که وزارت بهداشت شیوه نامه‌هایی را ابلاغ کرده است، برای سرویس مدارس نیز تابع مصوبه‌های ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت هستیم. این موارد به رانندگان اعلام شده است و مباحث بهداشتی که راننده و دانش‌آموزان نیز باید رعایت کنند، مشخص است و همه باید رعایت کنند.
ضامنی با تاکید بر اینکه والدین در صورت مشاهده؛ موارد تخلف‌ها را گزارش کنند، گفت: مسئولان مدارس و شهرداری‌ها بر سرویس مدارس نظارت می‌کنند، اما والدین نیز می‌توانند مورد تخلف را در سامانه سپند گزارش کنند.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری درباره نظارت بر استفاده از ماسک توسط دانش‌آموزان و رانندگان گفت: استفاده از ماسک، دستکش و ضدعفونی مستمر خودرو لازم است و
بایدرعایت شود و در حوزه سرویس مدرسه نیز باید انجام شود و دانش‌آموزان نیز در طول سفر موظف به استفاده از ماسک هستند.
ضامنی درباره تعداد رانندگان سرویس مدارس که کرونا گرفته اند گفت: درباره رانندگان سرویس مدارس، اطلاعاتی نداریم، اما در شهر‌های مختلف تاکنون 520 نفر در حوزه تاکسیرانی به کرونا مبتلا شدند و 42 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

برچسب‌ها:

نظر شما