شناسهٔ خبر: 42340742 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

زرین آمیزی: آزمون کاردانی به کارشناسی با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: روز جمعه ۱۴ شهریور آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -
«فاطمه زرین آمیزی» سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹ گفت: آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۹ در روز جمعه تاریخ ۱۴ شهریور در ۱۶۳ شهرستان برگزار خواهد شد. در مجموع ۴۶ هزار و ۶۹۷ نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۹ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۲ هزار و ۲۱۵ نفر زن و ۲۴ هزار و ۴۸۲ نفر مرد هستند.

وی افزود: از مجموع ۴۶ هزار و ۶۹۷ نفری که در دوره‌های کاردانی به کارشناسی سال ۹۹ ثبت نام کرده‌اند تعداد ۴۰ هزار و ۴۱۱ نفر در رشته‌های با آزمون و تعداد ۶ هزار و ۲۸۶ نفر در رشته‌های بدون آزمون ثبت نام کرده‌اند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: همانطور که در آزمون‌های قبلی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شد، در این آزمون نیز تمام نکات رعایت خواهد شد.

زرین آمیزی گفت: آن دسته از متقاضیان آزمون فوق اعم از داوطلبان متقاضی رشته‌های باآزمون یا با سوابق تحصیلی که در بازه زمانی تعیین شده (از تاریخ ۹۹/۰۲/۱۷ لغایت ۹۹/۰۲/۲۷ و مرحله دوم ثبت‌نام از تاریخ ۹۹/۰۳/۲۵ لغایت ۹۹/۰۴/۰۴) قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت کرده‌اند می‌رساند در صورت تمایل از روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۰۶/۱۱ تا پایان روز جمعه مورخ ۹۹/۰۶/۱۴ می‌توانند با توجه به اصلاحات اعلام شده نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.
 
 
منبع:ایلنا

نظر شما