شناسهٔ خبر: 42340291 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

سرپوش فوتبالی

حضور هواداران معترض پرسپولیس مقابل باشگاه/ رونمایی از الحاقیه جنجالی و غیرقانونی قرارداد بیرانوند با امضای انصاری‌فرد

تعدادی از هواداران باشگاه پرسپولیس در اعتراض به وضعیت نامناسب این باشگاه مقابل دفتر باشگاه حاضر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، تعدادی از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز( سه شنبه) در برابر باشگاه پرسپولیس حاضر شدند تا اعتراض خود را به شرایط این باشگاه نشان دهند.

اخبار باشگاه پرسپولیس,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,حواشی فوتبال

هواداران پرسپولیس بعد از چند ساعت حضور مقابل باشگاه، توسط مأموران نیروی انتظامی پراکنده شدند.

رسول‌پناه در جمع هواداران: امروز ۳ بازیکن می‌گیریم/ با بشار تمدید می‌کنیم
 سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: امروز با ۳ بازیکن جدید قرارداد امضا می‌کنیم و قرارداد «بشار رسن» به طور قطع تمدید خواهد شد و تلاش می‌کنیم با «علی علیپور» نیز تمدید کنیم.

در پی فسخ قرارداد «مهدی ترابی» با پرسپولیس، صبح امروز سه‌شنبه تعدادی از هواداران مقابل این باشگاه تجمع کردند و خواستار تقویت هر چه سریعتر تیم در آستانه لیگ قهرمانان آسیا شدند. همچنین برخی هواداران هم انتقاداتی را علیه مدیریت باشگاه مطرح کردند.

همین موضوع موجب شد تا «مهدی رسول‌پناه» سرپرست باشگاه در بین هواداران حضور پیدا کند و دقایقی با آنها به صحبت بپردازد.

وی در ابتدای صحبتش‌هایش در جمع هواداران گفت: شما هواداران حقتان است که از مسائل باشگاه خبر داشته باشید و نگران هستید. این باشگاه برای شما است و وظیفه دارم پاسخ بدهم.

وی افزود: اتفاقی در شهرآورد و در ضربات پنالتی مسابقه را واگذار کردیم. پس از این دیدار سرمربی تیم فهرستی را ارایه و اعلام کرد که پس از ۶ شهریور ماه برای نقل و انتقالات اقدام کنیم تا تمرکز سایر بازیکنان از بین نرود. صحبت‌هایی با بازیکنان مد نظر شده بود. دیروز با ۳ نفر صحبت‌هایی انجام دادیم و الان در آستانه بستن قرارداد با ۳ بازیکن دیگر هستیم.

رسول‌پناه در خصوص تمدید قرارداد با «بشار رسن» بازیکن عراقی پرسپولیس نیز گفت: روز گذشته با بشار صحبت کردم و توافق اولیه را با او انجام دادیم. او ۱۳۸ هزار دلار از فصل قبل طلبکار است که این مبلغ را روز شنبه به او می‌پردازیم.  بشار گفت قرارداد اولیه را شنبه امضا می‌کند. با مدیر برنامه او نیز امروز توافق نهایی را انجام خواهیم کرد.

وی در مورد شرط تخفیف برای تمدید قرارداد بشار، توضیح داد که چنین چیزی اصلا صحت ندارد. بشار گفت ۱۰ درصد قراردادش را اضافه کنیم و من هم قبول کردم. او امروز می‌خواست به باشگاه بیاید که به خاطر شرایط این قرار را به فردا موکول کردیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: در مورد ترابی،  او گفت که مشکلی پیش آمده و خود او در حال تلاش است تا به پرسپولیس بازگردد و البته دلیل توجیه کننده‌ای دارد. قرار است به من امروز جواب بدهد. فردا هم اتفاقی رخ دهد به شما توضیح خواهم داد تا قانع شوید.

وی در بخش دیگری در مورد درآمدهای باشگاه خاطرنشان کرد: روزی که به پرسپولیس آمدم تنها ۷۰۰ هزار تومان پول در حساب باشگاه بود. مدیریت قبلی باید پاسخگو باشد و به دستگاه‌های نظارتی هم عملکرد او ارائه شده است. مدیریت قبلی باشگاه با کارگزار به بن‌بست خورده بود و ما باید ریسک می‌کردیم چرا که تنها منبع درآمدی باشگاه کارگزار است. به کارگزار اعلام کردم که با شما فسخ می‌کنم و با کارگزار جدیدی قرارداد می‌بندیم. قرارداد را به ۱۱۰ میلیارد تومان رساندم که سال قبل از آن ۵۰ میلیارد بود. از کارگزار خواستم که تا پایان تیرماه ۳۸ میلیارد پول بپردازد که این پول را تا امروز از آنها گرفتم.

رسول‌پناه اضافه کرد: کارگزار اعلام کرد که برای پرداخت پول برانکو کمک می‌کند. پول برانکو حدود ۵۰ میلیارد تومان است. خبری از پول فینال آسیا نداشتیم. ورزشگاه درفشی‌فر  جزو سرمایه پرسپولیس بود و من سند این ورزشگاه را گرفتم. ورزشگاه شهدای گمنام را هم تحویل گرفتم. آپارتمان‌های چیذر را هم پس گرفتم. توانستم اموال باشگاه را بازگردانم.  ورزشگاه شهید کاظمی زمین اوقافی است و قیمت کارشناسی آن ۶۸ میلیارد تومان بود اما ارزش کارشناسی درفشی‌فر بالای ۳۰۰ میلیارد تومان است. شهرداری مجبور است ورزشگاه شهید کاظمی را به باشگاه بفروشد و شهرداری قولش را به ما داده است.

وی یادآور شد: برخی بازیکنان مد نظر ارقام نجومی میخواستند. «شجاع خلیل‌زاده» بهترین و با غیرت‌ترین بازیکن ما است و مشکلی در مورد او نیست. نباید به نحوی قرارداد بسته شود که اختلاف بین بازیکنان به وجود بیاید. قرارداد «علی علیپور» و «بشار رسن» تمام شده و ۵ بازیکن هم بند جدایی دارند که این از دست ما خارج است. برای مثال بازیکنی مانند «علیرضا بیرانوند» از این بند استفاده کرد و رفت. با بشار قطعا تمدید خواهیم کرد و تلاش داریم با علیپور نیز تمدید کنیم. «وحید امیری»  پیشنهاد قطری داشت. او هنوز ۲ به شک است. در بند قرارداد او هیچکس نمی‌تواند دخالت کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: «یحیی گل‌محمدی» روز گذشته با ما بود و مشکلی نداریم. می‌خواهند در فضای مجازی پرسپولیس را تخریب کنند اما اجازه نمی‌دهیم. مطمئن باشید اگر نتوانیم کار را به خوبی پیش ببریم، می‌رویم.

متمم قرارداد یک‌ونیم میلیاردی بیرانوند و پرسپولیس‌ با امضای انصاری‌فرد + سند

با وجود نپذیرفتن سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس، اما مدیرعامل قبلی این باشگاه در یک قرارداد دست‌نویس یک میلیارد و پانصد میلیون به پایه قرارداد بیرانوند اضافه کرده است.

اخبار باشگاه پرسپولیس,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,حواشی فوتبال

به گزارش ایسنا، شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی، جدال لفظی میان علیرضا بیرانوند و مهدی رسول‌پناه شکل گرفت. در این گفت‌وگوی زنده، با وجود اصرار بیرانوند مبنی بر اینکه متمم قراردادش قانونی است اما سرپرست باشگاه اعتقاد داشت این متمم فاقد وجاهت قانونی است. 

حالا ایسنا به اصل متمم امضا شده میان علیرضا بیرانوند و محمد حسن انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل وقت دست پیدا کرده که در آن علاوه بر امضای مدیرعامل، مهر رسمی باشگاه پرسپولیس هم به چشم می‌خورد. در این متمم صراحتا عنوان شده است که «این متمم بخش لاینفک قرارداد ثبت شده بازیکن و باشگاه در فدراسیون می‌باشد و از همان درجه اعتبار برخوردار است.»

در این متمم قرارداد صراحتا ذکر شده که مبلغ یک میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان به اصل قرارداد ۴ میلیاردی بیرانوند اضافه شده و مبلغ پایه قرارداد او ۵ میلیارد و ۵٠٠میلیون تومان محاسبه می‌شود. 

اخبار باشگاه پرسپولیس,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,حواشی فوتبال

اخیرا باشگاه پرسپولیس بیش ار یک میلیارد از قرارداد بیرانوند را نیز بدلیل عدم اتمام فصل فوتبالی کسر کرده است.

رسول پناه در خصوص کسر ۲۵ درصد از قرارداد تیمش و همچنین پرداخت نکردن متممی که با انصاری‌فرد به امضا رسیده بود، گفته است: او متممی را با انصاری‌فرد امضا کرده بود که ثبت رسمی نشده بود. من هم به او گفتم بابت این ۱.۵ میلیارد شکایت کن و اگر حرفت قبول شد، ما این پول را بدهیم.

نظر شما