شناسهٔ خبر: 42330920 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بیرانوند: 17 میلیارد برای پرسپولیس درآمدزایی کردم، چند میلیارد جریمه شدم!

رضا حسین زاده

بعد از افشاگری رسول پناه علیه بیرانوند، دروازه بان سابق پرسپولیس مدیرعامل موقت باشگاه را به توپ بست.

صاحب‌خبر -

علیرضا بیرانوند که از حرف های رسول پناه پیرامون کسر قراردادش شاکی بود عصبانی از این حرف مدیرعامل موقت پرسپولیس که پیغام داده در هیات مدیره قرار گذاشتیم پول بیرانوند را بدهیم، ابتدا علیه رسول پناه مدرکی رو کرد که نشان می داد یک میلیارد تومان جریمه شده است و سپس روی خط برنامه فوتبال برتر آمد و گفت:

نمی‌دانم رسول‌پناه چطور به خودش اجازه می‌دهد که می‌گوید برو شکایت کن تا پولت را بگیری!

به گزارش طرفداری، بیرانوند گفت:

جدا از یک میلیارد و 500 میلیون تومان، به خاطر 6 بازی که نبودم 25 درصد از قراردادم هم کسر شده است، لابد رسول پناه خجالت می‌کشد جوابم را بدهد، مگر دیوانه بودم که بعد از جام جهانی قراردادم را تمدید کنم، من 17 میلیارد تومان به خزانه پرسپولیس واریز کردم، آن وقت باید چند میلیون هم جریمه شوم؟ 

بیرانوند همچنین با انتقاد از مدیران باشگاه پرسپولیس گفت:

در پرسپولیس با من بد تا شد، دلم می خواست بمانم اما آقایان نگذاشتند، من می خواستم تا آخر فصل بمانم و بعد به بلژیک بروم. مشکل من در پرسپولیس یکی دو تا نبود، آقای دیناروند در باشگاه پرسپولیس فردی است که پشتوانه محکمی دارد و ذهن بازیکنان را به هم می‌ریزد.

مهدی رسول پناه که قبل از روی خط آمدن بیرانوند خداحافظی کرده بود، با شنیدن این حرف ها به استودیو برگشت و این بار بیرانوند را متهم کرد می خواست ماهی ۵۰ هزار یورو از پرسپولیس پول اضافه بگیرد!

این حرف چنان بیرانوند را به هم ریخت که دوباره لب به اعتراض گشود و خطاب به رسول پناه گفت:

شما برای اداره پرسپولیس کوچک هستید، پرسپولیس برای مدیرانی مثل شما بزرگ است.

بیرانوند سپس در دفاع از خود به میثاقی گفت:

دوست دارم افشین پیروانی را روی خط بیاورید تا حقایق را بگوید، من ماهی ۵۰ هزار یورو از پرسپولیس نخواستم. باشگاه بلژیکی ام گفته بود اگر پرسپولیس می خواهد بیرانوند تا آخر فصل در ایران بماند، حقوق ماهیانه اش را تقبل کند. حقوق من ماهی ۴۱ هزار یورو بود، پیروانی به من گفت ما ریال هم نداریم چه برسد به یورو، من هم گفتم نمی خواهد به من یورو بدهید همان پول قرارداد خودم را بدهید تا آخر فصل بمانم  چون دوست داشتم در بازی های پایانی لیگ برتر و جام حذفی در خدمت پرسپولیس باشم حتی حاضر شدم ۴۱ هزار یورو در ماه را نگیرم و به باشگاهم در بلژیک تاییدیه بدهم که انگار گرفته ام، دیگر چه کار باید می کردم؟ باشگاه نخواست بمانم.

بیرانوند همچنین گفت:

آقایان خودشان به باشگاه آنتورپ نامه زدند و برای انتقال من به بلژیک عجله داشتند تا به پول شان برسند.

حرف های پایانی بیرانوند تبریک قهرمانی پرسپولیس به هواداران و درخواست از آنها برای  حمایت از یحیی گل محمدی بود.

همچنین بخوانید:

انتشار سند کسر بیش از یک میلیارد تومان از قرارداد علیرضا بیرانوند توسط پرسپولیس

نظر شما