شناسهٔ خبر: 42321473 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

در نشست مهدی ترابی و مدیران پرسپولیس چه اتفاقی افتاد؟

علی کلهری

تکمیلی / مهدی ترابی که گفته می شد پس از پایان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا پیشنهاد های خارجی را بررسی می کند، دقایقی پیش یک طرفه قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد.

صاحب‌خبر -

مهدی ترابی، بازیکن تیم پرسپولیس امروز (دوشنبه) با حضور در ساختمان این باشگاه، نگرانی هواداران تیم را افزایش داد چرا که شایعه شده این بازیکن با پیشنهاد های خارجی رو به رو شده و به دنبال بررسی راه های جدایی از جمع سرخ پوشان است. لازم به ذکر است که ترابی 1 سال دیگر هم با پرسپولیس قرارداد دارد و برای جدایی باید از تیم رضایت نامه بگیرد.

به گزارش طرفداری، مهدی ترابی که امروز برای دیدار با مدیران پرسپولیس به دفتر باشگاه رفته بود، هنوز به دلایل حضورش در باشگاه اشاره نکرده اما نزدیکانش می گفتند هواداران نگران جدایی ترابی نباشند چرا که او در این مقطع برنامه ای برای جدا شدن از پرسپولیس ندارد. اما در کمال تعجب دقایقی قبل خبر رسید ترابی یک طرفه قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده است.

مهدی ترابی که در این فصل عملکرد درخشانی را در ترکیب پرسپولیس داشت، توانست توجه باشگاه های خارجی را جذب کند. به همین دلیل هواداران و باشگاه پرسپولیس نگران جدایی این بازیکن تاثیر گذار از تیم هستند. ترابی در لیگ نوزدهم 11 گل و 3 پاس گل را به ثبت رسانده است. اطرافیان مهدی عنوان کرده بودند که جدایی ترابی مربوط به این مقطع از فصل نمی شود و او پس از پایان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به بررسی پیشنهاد های خارجی خود و راه های جدایی از باشگاه می پردازد اما صبح امروز در جلسه رسول پناه با این بازیکن، اتفاقی رخ داد که طرفین به سمت قطع همکاری رفتند.

باشگاه پرسپولیس تا این مقطع از فصل عملکرد خوبی را در قضیه تمدید قرارداد بازیکنان فعلی تیم نداشته و همین اتفاق موجب عصبانیت گل محمدی، سرمربی تیم شد. او با انتشار پستی اینستاگرامی اعتراض خود به عملکرد مدیریت باشگاه را اعلام کرد. مهدی ترابی با ادامه روند خوبش در بازی های لیگ قهرمانان آسیا می توانست توجه باشگاه های بیشتری را به خود جلب کند اما اتفاقی که در نشست او با مدیران باشگاه رخ داد باعث شد ترابی تصمیم بگیرد طبق بند فسخ قراردادش، مبلغ قید شده در قرارداد را بپردازد و از پرسپولیس جدا شود. با این حال همچنان افراد نزدیک به باشگاه پرسپولیس می گویند اگر پرسپولیس بتواند ظرف روز های آینده حق و حقوق ترابی را بپردازد، مهدی این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی می کند. معلوم نیست این ادعا برای آرام کردن هواداران است یا واقعیت دارد. حالا باید دید موضع باشگاه پرسپولیس نسبت به این ماجرا ها چیست.

همچنین بخوانید:

 

نظر شما