شناسهٔ خبر: 42320771 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

با حضور هیات آمریکایی رخ داد؛

نخستین پرواز هوایی از خط تل آویو-ابوظبی/ انفجار در نزدیکی فرودگاه+ تصویر

براساس گزراش منابع عبری-صهیونیستی، پرواز شماره «اِل‌ وای۹۷۱» شرکت هواپیمایی رژیم صهیونیستی دقایقی پیش در فرودگاه ابوظبی به زمین نشست. در این پرواز یک هیات از مقامات ارشد آمریکایی و صهیونیستی حضور دارند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری قدس (قدسنا) به گزارش تایمز آو اسرائیل، پرواز شماره «اِل‌ وای۹۷۱» شرکت هواپیمایی رژیم صهیونیستی فرودگاه «اللد» را به مقصد ابوظبی ترک کرد.

 

بنابر آخرین گزارشها این پرواز ظهر امروز در فرودگاه ابوظبی به زمین نشست و مقامات اماراتی نیز از آن استقبال ویژه به عمل آوردند.

 

در این پرواز یک هیأت آمریکایی و  یک هیأت صهیونیستی به سرپرستی «مئیر بن‌ شبت» مشاور امنیت داخلی این رژیم حضور دارند.

 

گفتنی هیئت آمریکایی به سرپرستی جرد کوشنر داماد و مشاور رئیس‌ جمهور آمریکا به همراه رابرت اوبرایان مشاور امنیت ملی کاخ سفید و برایان هوک رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا به امارات فرستاده می شوند.

 

 

بن‌شبت درباره برنامه هیأت صهیونیستی در امارات به یکی از روزنامه های اسرائیلی گفته است: هدف ما رسیدن به برنامه کاری مشترک جهت ارتقای روابط در گستره وسیعی از حوزه‌ها از جمله گردشگری، سلامت و اقتصاد است.

 

روزنامه «جروزالم‌پست» در این باره گزارش داد که «انور قرقاش» وزیر مشاور دولت امارات عربی متحده در امور خارجه با حضور در فرودگاه ابوظبی از این پرواز استقبال کرد.

 

خبرگزاری رویترز نیز از انفجار در رستوران آمریکایی KFC ابوظبی همزمان با اولین پرواز اسرائیلی به امارات خبر داد.

 

بر این اساس، همزمان با پرواز اولین هواپیمای تجاری میان تل آویو و ابوظبی یکی از شعبات رستوران KFC در نزدیکی فرودگاه ابوظبی منفجر شد.

 

منابع اماراتی می‎گویند بر اثر این انفجار، شماری زخمی شده و به بیمارستان انتقال یافتند.

 

دو هفته قبل بود که واشنگتن، ابوظبی و تل‌آویو طی بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که با وساطت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، «محمد بن‌زاید» ولی‌عهد ابوظبی و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل به توافق رسیدند که از این به بعد همکاری و روابط مشترک داشته باشند.

با حضور هیات آمریکایی؛نخستین پرواز هوایی از خط تل آویو-ابوظبی انجام شد انفجار در نزدیکی فرودگاه+ تصویر 2

انتهای پیام/م.ق/ت

نظر شما