شناسهٔ خبر: 42304465 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

انصارالله یمن: ملت‌هایی که رویکرد حسینی داشتند به استقلال رسیدند

صاحب‌خبر -

شفقنا- رهبر انصارالله یمن در سخنرانی روز عاشورای حسینی تاکید کردند که ملت‌هایی به استقلال و رهایی از تبعیت دشمن دست یافتند که رویکرد حسینی را انتخاب کردند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از المسیره، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنرانی تلویزیونی خود به مناسبت سالروز شهادت امام حسین (ع) تاکید کرد که انتخاب ملتی که استقلال و رهایی از تبعیت دشمن را محقق کردند، رویکرد حسینی را که امتداد اصیل اسلام است، انتخاب کردند.

او گفت: مردم عزیز یمن، یمن ایمان و انصار، انتخاب ها و تصمیم های خود را با تمسک به اسلام و اصالت آن که ثمره‌اش آزادی، استقلال و کرامت است تعیین کردند.

الحوثی افزود: مردم یمن نمی پذیرد که تسلیم و ذلیل استبداد یزیدی که در آمریکا و اسرائیل نمود پیدا کرده است، شوند و از پیوستن به پادگان نفاق ملت‌ها که در دو رژیم سعودی و اماراتی نمود پیدا کرده، خودداری می کنند.

او تاکید کرد: در روزی که انتخاب ها و اتخاذ تصمیم های سرنوشت‌ساز نهایی می شود، تاکید می کنیم که موضع ما در مقابله با دشمنان آمریکایی-سعودی-اماراتی-صهیونیستی جنایتکار، موضع اصولی و جهاد مقدس و وظیفه دینی، انسانی و ملی است.

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه در مقابله با دشمن از هیچ تلاش فروگذار نخواهند کرد، هرچند که چالش‌ها و جانفشانی‌ها بسیار باشد،  تاکید کرد:فداکاری ها و جانفشانی ها هرچقدر که افزایش یابد هرگز به سطح خسارت های تسلیم و سازش نمی رسد.

او افزود: مواضع ما در مقابل مسائل امت اسلام و در رأس آن مسئله فلسطین و دشمن اسرائیلی و استکبار آمریکا، مواضع بنیادین است و هرگز سازش را نخواهیم پذیرفت.

عبدالملک بدرالدین الحوثی تاکید کرد: موضع ما همبستگی با ملت‌های ما در لبنان، سوریه، عراق، بحرین و ایران و مسلمان مظلوم بورما، هند، کشمیر و در سراسر جهان، مواضع اصولی و اسلامی و جزئی اساسی از تعهدات دینی ما است.

رهبرانصارالله یمن در پایان برادری دینی با آزادگان جهان اسلام را جزئی از تعهد دینی و ایمانی یمن اعلام و تاکید کرد: تمامی انواع عادی سازی روابط با اسرائیل را محکوم می کنیم و آن را حرام شرعی اعلام می کنیم.

این خبر را در المسیره می‌توانید ببینید.

نظر شما