شناسهٔ خبر: 42288603 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مدیر برنامه سابق لیونل مسی: تیم حقوقی مسی دیدگاه صحیحی در خصوص شرایط فعلی ندارد

شایان حاتمی

مدیر برنامه سابق فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا معتقد است وکلای این بازیکن، دچار اشتباه شدند.

صاحب‌خبر -

جوزپ ماریا مینگلا، مدیر برنامه سابق لیونل مسی، در خصوص موضع وکلای موکل سابقش در خصوص استفاده از بند فسخ یک طرفه موجود در قرارداد او، شک دارد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، لیونل مسی بر این باور است که می تواند در این تابستان به صورت رایگان از بارسلونا جدا شود اما باشگاه اسپانیایی اصرار دارد بندی که به این فوق ستاره آرژانتینی، این امکان را می داد، منقضی شده است و او باید برای خروج از نیوکمپ، بندی آزادسازی قراردادش را که معادل 700 میلیون یوروست، را فعال کند. همین موضوع ممکن است کار جدایی مسی از بارسلونا را به دادگاه بکشد. با این حال، مدیر برنامه سابق فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا بر این عقیده است که تیم حقوقی موکل سابقش، درک درستی در خصوص شرایط فعلی ندارند. جوزپ ماریا مینگلا گفت: 

آن ها دچار اشتباه شدند. احتمالا کسی به آن ها گفته است که به تاخیر افتادن فصل، بند موجود در قرارداد او را نیز به تاخیر خواهد انداخت. با این حال من درک می کنم که قرارداد در حال اجراست و هیچ تغییری نیز در تاریخ های موجود در آن، صورت نپذیرفته است و احتمالا تیم حقوقی بارسلونا و مسی، به زودی راجب این قضیه با هم صحبت خواهند کرد. به گمانم تیم حقوقی مسی در حال حاضر دیدگاه صحیحی از شرایط فعلی ندارند. 

مینگلا در ادامه به مسی و باشگاه هایی که قصد به خدمت گرفتن او را دارند، هشدار داد که ممکن است بارسلونا بر علیه آن ها دست به اقدام قانونی بزند. او اظهار داشت:

تعبیر بند موجود در قرارداد مسی ممکن است هر باشگاهی را که قصد به خدمت گرفتن او به صورت رایگان را دارد، از این کار بازدارد. چرا که در این صورت احتمال اقدام قانونی و درخواست غرامتی از یک تا 700 میلیون یورو، از سوی بارسلونا وجود دارد. البته این موضوع از لحاظ قانونی نیز کار ساده ای نیست. به هر حال، در صورت به وجود آمدن کشمکش بین مسی و بارسلونا، ممکن است فیفا به بازیکن اجازه بازی برای تیم جدیدش را صادر کند و از طرفی دیگر بارسلونا نیز می تواند از این بازیکن به دلیل عدم تعهد به قراردادش، شکایت کند.

نظر شما