شناسهٔ خبر: 42265680 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

بیانیه گروه های مقاومتی فلسطینی در واکنش به افزایش شیوع کرونا در غزه

رژیم صهیونیستی مسئول کامل حیات فلسطینیان است/ محاصره غزه برداشته نشود شب روز را از اسرائیل می گیریم

رژیم اشغالگر مسؤول کامل حیات فلسطینیان است و اعلام می‌کنیم که مقاومت در برابر این محاصره ظالمانه دست بسته نخواهد بود. اگر محاصره برداشته نشود و تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا وارد نوار غزه نشود، اجازه نخواهیم داد که ملت ما به تنهایی رنج بکشد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری قدس (قدسنا) گروه‌های مقاومت فلسطینی امروز پنجشنبه بیانیه‌ای درباره ادامه محاصره نوار غزه و شیوع کرونا در این منطقه صادر کردند.

 

در متن این بیانیه آمده است:

 

در سایه ادامه محاصره ملت فلسطین و ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه برای به زانو درآوردن این منطقه و مقاومت، نبرد جدیدی توسط ویروس کرونا علیه غزه به راه افتاده است.

 

1-بر ملت صبور فلسطین که در حال مقابله با خطرات هستند و به خانواده‌های کسانی که بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند، درود می‌فرستیم و برای مبتلایان آرزوی شفا داریم.

 

2- نقش بزرگ مسئولان در وزارت بهداشت، داخلی و توسعه اجتماعی به عنوان نوک پیکان مقابله با شیوع ویروس را ارج می‌نهیم.

 

3- به تیم‌های پزشکی و امنیتی به خاطر نقش قابل ملاحظه شان در حمایت از ملت فلسطین در مقابله با ویروس شایع درود می‌فرستیم.

 

4- از بیداری و توجه ملت فلسطین در اجرای تصمیمات طرف‌های مربوطه مبنی بر ماندن در منزل و دیگر دستورالعمل ها قدردانی می‌کنیم.

 

5- رژیم اشغالگر صهیونیستی را مسؤول کامل حیات فلسطینیان می‌دانیم و اعلام می‌کنیم که مقاومت در برابر این محاصره ظالمانه دست بسته نخواهد نشست. اگر محاصره برداشته نشود و تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا وارد نوار غزه نشود، قبول نخواهیم کرد که ملت ما به تنهایی رنج بکشد.

 

6- از تشکیلات خودگردان می‌خواهیم که مسؤولیت خود در قبال غزه را بپذیرد و تجهیزات لازم برای مقابله با کرونا در نوار غزه را بر عهده بگیرد.

 

7- سازمان‌های حقوقی عربی و بین‌المللی را به حمایت از مسأله فلسطین و یاری ملت مظلوم آن فرا میخوانیم.

 

انتهای پیام/م.ح

نظر شما