شناسهٔ خبر: 42263380 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی:

۱۴۵ میلیارد تومان سهم در بورس خراسان شمالی معامله شد

بجنورد- درخشانی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی گفت: حجم مبادلات بورس در چهارماهه نخست سال جاری در استان ۱۴۵ میلیارد تومان بود به‌طوری‌که این رقم در سال گذشته ۱۱۳ میلیارد تومان بود.

صاحب‌خبر -

مجید درخشانی در گفتگو با بازار اظهار داشت: با توجه به حجم معاملاتی که طی امسال توسط مردم این استان در بورس انجام‌شده، نشان می‌دهد که اطلاعات مردم استان نیز افزایش‌یافته است.

وی با اشاره به سرمایه شش هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت خراسان شمالی نیز گفت: ۷۳۱ هزار نفر در این استان دارای سهام عدالت هستند که ۵۳۲ هزار نفر (معادل ۷۳ درصد) روش غیرمستقیم را انتخاب کرده و مابقی روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی افزود: میزان سرمایه این شرکت نیمی از تولید ناخالص استان است و این شرکت که نماد آن در بورس قابل‌رؤیت است، به‌زودی وارد بازار سرمایه خواهد شد و همین مهم می‌طلبد که اعضای هیئت‌مدیره قوی و آشنا با بازار سرمایه آن‌ را مدیریت کنند.

درخشانی ادامه داد:همه سهامداران خواست تا در انتخاب هیئت‌مدیره این شرکت که به‌زودی انجام می‌شود، مشارکت کنند و مدیریت منابع مالی خود را به دست افرادی بسپارند که دانش لازم در این زمینه‌دارند.

برچسب‌ها:

نظر شما