شناسهٔ خبر: 42261665 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

اخبار بازار خودرو

آغاز اولین طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو در شهریور با عرضه 5 محصول (+ جدول و جزئیات)

اولین طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو در شهریور با عرضه ۵ محصول آغاز شد.

صاحب‌خبر -

شرکت ایران خودرو پنج محصول پرطرفدار خود را در طرح پیش فروش مشارکت در تولید شهریور ماه عرضه کرده است.

به گزارش عصر ایران، ثبت نام در این طرح که از رو چهارشنبه ۵ شهریور ماه شروع شده تا دهم شهریور ماه ادامه خواهد داشت. در این طرح فروش خودروهای دناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی، پژو پارس ال.ایکس، سمند سورن و پژو ۲۰۶ تیپ دو، محصولات پیشنهادی عرضه می شود و مقطع زمانی تحویل خودروها نیز از دی ۱۴۰۰ تا شهریور ماه ۱۴۰۱ تعیین شده است.

مطابق بخشنامه این طرح، متقاضیانی که در قرعه کشی های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند، میتوانند در این طرح ثبت نام کنند و حداکثر تا سه روز کاری پـس از پایان ثبت نام، قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد شد.

براساس مصوبات کمیته خودروی وزارت صمت، به منظور مشارکت مشتریان واقعی در این طرح پیش فروش، محدودیت هایی مثل اختصاص فقط یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا بودن ۱۸ سال سن و ارایه گواهینامه رانندگی، فاصله دست کم ۴۸ ماهه از آخرین ثبت نام یا تحویل خودرو از ایران خودرو یا سایپا، عدم امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی و انطباق شماره حساب و تلفن با نام متقاضي در نظر گرفته شده است.

انتخاب شدگان در طرح های قرعه کشی قبلی، امکان شرکت در این طرح را نخواهند داشت. ابطال گارانتی خودرو، در صورت عدم مراجعه برای دریافت سرویس اولیه بعد از گذشت سه ماه از تحویل خودرو نیز شرط دیگر مشارکت در این طرح است.

علاوه بر این که افراد دارای پلاک فعال انتظامی نصب بر روی خودرو امکان ثبت نام نخواهند داشت، سند فروش خودرو نیز پش از تحویل، به مدت یک سال در رهن ایران خودرو باقى خواهد ماند و بعد از تسویه حساب و فک رهن، تحویل مشتریان خواهد شد.

جدول فروش به شرح زیر است:

آغاز اولین طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو,اخبار خودرو,خبرهای خودرو,بازار خودرو

این بخشنامه فروش یادآور شده در صورتی که اشخاص فاقد گواهی نامه و یا دارای پلاک فعال در طرح ثبت نام کنند، علاوه بر بی اثر شدن این ثبت نام، از مشارکت در فروش محصولات ایران خودرو  به مدت سه سال محروم خواهند شد.

گفتنی است، دریافت کد کاربری و کلمه عبور پیش از ثبت نام در سایت فروش اینترنتـی از الزامات ثبت نام است.

متقاضیان می توانند در بازه زمانی یاد شده به سایت فروش محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir مراجعه کرده و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

نظر شما