شناسهٔ خبر: 42257284 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۴۰ هزار دانش آموز مازندران فاقد گوشی هوشمند هستند

گروه استان‌ها - معاون آموزش متوسطه و دبیر پروژه مهر آموزش و پرورش مازندران با اشاره به آمادگی کامل مدارس مازندران برای ارائه آموزش تحصیلی به دانش آموزان، گفت: ۴۰ هزار دانش آموز مازندرانی فاقد گوشی هوشمند هستند.

صاحب‌خبر -

اسفندیار نظری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بابلسر، اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله کرونای کشور، امسال آغاز سال تحصیلی همزمان با سراسر کشور از 15 شهریور ماه است و راس ساعت 7.30 دقیقه زنگ آغاز تحصیلی 1399 _1400 به صدا در خواهد آمد.

وی افزود: با توجه به ویژگی‌هایی که فعلا" در مازندران وجود دارد و وضعیت قرمز کرونایی قطعا" آموزش‌ها به صورت غیرحضوری خواهد بود و در صورتی‌که در وضعیت زرد و سفید قرار بگیریم دانش آموزان به صورت زوج و فرد و با رعایت پروتکل‌های کامل بهداشتی و تراکم کم دانش آموزی سال تحصیلی جدید را شروع می‌کنند.

معاون آموزش متوسطه و دبیر پروژه مهر آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: از تمام خانواده‌ها تقاضا داریم هماهنگی‌های لازم و اعتماد به مدرسه و آموزش و پرورش داشته باشند تا با همکاری، همدلی و همیاری سال تحصیلی جدید را شروع کنیم تا دانش آموزان از آموزش عقب نمانند.

نظری گفت: در سال گذشته 80 درصد آموزش انجام شده بود اما امسال داریم از صفر شروع می‌کنیم و برای این مهم نیازمند شرایط و تفکر ویژه هستیم.دستورالعمل بازگشایی به همه مدارس ابلاغ شده و مانور بازگشایی در سوم شهریورماه برگزار و مدارس ما تمهیدات لازم را انجام دادند.

نظری یادآور شد: بستر لازم شبکه آموزشی شاد آماده است و دانش آموزان از این طریق یا شبکه آموزش و شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی در سطح ملی و استانی بتوانند سال تحصیلی جدید را شروع کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: در مازندران حدود 40 هزار دانش آموز داریم که فاقد گوشی و تبلت هستند و با هماهنگی و پویش همکلاسی مهربان برای این دانش آموزان دارد تمهید مقدمات صورت می‌گیرد در غیر اینصورت با تولید محتوا اعم سی دی، دی وی دی و درس‌نامه قطعا نخواهیم گذاشت هیچ دانش آموزی از آموزش کیفی عقب بماند.

نظری گفت: تلاش ما آغاز سال تحصیلی در صبح شنبه 15 شهریور با حضور مسئولان در سراسر استان است. اولویت اصلی ما در بازگشایی مدارس، تأمین و تضمین سلامت و تندرستی دانش آموزان است و بر این اساس نسبت به ارائه آموزش در وضعیت قرمز، زرد و سفید اقدام می‌شود.

انتهای پیام/686/ش

نظر شما