شناسهٔ خبر: 42249743 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

"تهران در مسیر توسعه"

افتتاح فاز اول ورزشگاه 5000 نفری شهید حاج قاسم سلیمانی شهریار، امروز به مناسبت "هفته دولت"

فاز اول ورزشگاه 5000 نفری شهید حاج قاسم سلیمانی شهریار به مناسبت "هفته دولت"، امروز با حضور دکتر سلطانی فر و مهندس بندپی افتتاح شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، فاز نخست استادیوم ۵ هزار نفری شهر وحیدیه در ادامه افتتاح 14 پروژه ورزشی به مناسبت "هفته دولت"، امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار تهران، حسین حق وردی نماینده مردم شریف شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، طاهری فرماندار شهریار، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، کریمی مدیرعامل شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی، صیفوری رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار به همراه جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در شهرستان شهریار به بهره برداری رسید.
بنا به همین گزارش، این پروژه 7 هکتاری، دارای زمین فوتبال چمن مصنوعی استاندارد به متراژ8250 مترمربع، جایگاه تماشاچیان به تعداد هزار نفر در فاز اول، پیست خاک آجر 6 خط به متراژ3500 مترمربع، رختکن، سرویس های بهداشتی و 6 دکل روشنایی است.
عملیات ساخت این ورزشگاه از سال ۹۷ در زمینی به مساحت کل ۶ هکتار اهدایی شهرداری وحیدیه آغاز شد و امروز فاز اول آن با 65 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.
همچنین آئین کلنگ زنی استخر این ورزشگاه نیز امروز با حضور مسئولین انجام شد و در جریان آن، گل محمدی مدیر کل پیرامون وضعیت این ورزشگاه گزارشی را ارائه کرد.
قابل ذکر است که به همت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، شهرداری ها و با حمایت وزارت ورزش و جوانان و استانداری تهران، 14 پروژه ورزشی در گرامیداشت "هفته دولت" به بهره برداری خواهد رسید که بعد از افتتاح دو پروژه در شهرستان ملارد، امروزبعدازظهر نیز پس از بهره برداری از سالن بازسازی شده شهید قیانوری جنوب غرب و فاز اول ورزشگاه 5000 نفری شهید حاج قاسم سلیمانی شهریار، یک پروژه دیگر در قالب این برنامه با شعار "تهران در مسیر توسعه"، مورد بهره برداری قرار می گیرد.

نظر شما