شناسهٔ خبر: 42244268 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرکل امور مالیاتی اردبیل:

درآمد مالیاتی برای ایجاد عدالت اجتماعی در اردبیل هزینه می‌شود

اردبیل - مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل از تزریق هزینه درآمد مالیاتی برای ایجاد عدالت اجتماعی در اردبیل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، رسول قلی‌زاده پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل در محل دفتر اداره کل مالیات استان اظهار داشت: توسعه فرهنگ مالیاتی گامی در راستای گسترش عدالت مالیاتی است.

وی با اشاره به این که آثار پرداخت مالیات به عینه در زندگی مردم ملموس است، گفت: اگر مردم در این زمینه درک درستی داشته باشند بدون شک خود را مسئول پرداخت مالیات خواهند دانست و آثار مثبت مالیات را درمی‌یابند.

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل بیان کرد: درآمدهای مالیاتی برای ایجاد عدالت اجتماعی در جامعه هزینه می‌شود که این موضوع بسیار حائز اهمیت و اساسی است و عدم پرداخت به مثابه تصرف بیت المال و حقوق عامه است که باید در جامعه مورد توجه واقع شود.

قلی‌زاده با اشاره به اهداف اجرای طرح جامع مالیاتی در استان نیز تصریح کرد: هوشمندسازی مالیاتی به عنوان یک اولویت اساسی و مهم در دستور کار است و گامی به سمت مالیات الکترونیک است که می‌تواند زمینه‌ساز هوشمندسازی نظام مالیاتی در سطح کشور باشد و ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود.

وی اظهار کرد: تحقق طرح مالیات الکترونیک را در استان اردبیل محقق می‌کنیم و در این زمینه از همکاری و مشارکت دستگاه‌های مربوطه استفاده می‌کنیم چرا که این موضوع یک گام اساسی در هوشمندسازی هر چه بهتر این طرح به شمار می‌رود.

نظر شما