شناسهٔ خبر: 42238717 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

رشید مظاهری قرارداد خود با تراکتور را یک طرفه فسخ کرد

حسین باقرشاهی / علیرضا هاشمی

قرارداد رشید مظاهری با تراکتور با حضور او و وکیلش در سازمان لیگ، فسخ شد.

صاحب‌خبر -

رشید مظاهری، دروازه بان ملی پوش تراکتوری ها پس از اینکه با مدیران تراکتور به توافق نرسید، امروز به همراه وکیل خود در سازمان لیگ حضور یافت و قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کرد.

به گزارش طرفداری، دروازه بان سرخپوشان تبریزی گویا در بحث قرارداد با باشگاه به مشکل خورده است. مشکلاتی که در نهایت باعث جدایی او از جمع تراکتوری ها شد.

در این باره گفته می شود مشکلاتی در برخی از بندهای قرارداد این بازیکن با تراکتوری ها برای سال آینده به وجود آمده بود و از دو هفته قبل که مظاهری متوجه ناهماهنگی مورد نظر شد، جلسات متعددی با مدیران تراکتور بر پا کرد اما در نهایت هیچکدام از آن ها کارساز نشد و آن ها درباره حل مشکلات به وجود آمده تمکین نکردند و آن را به مدیران قبلی ارجاع دادند.

مظاهری که از بهترین بازیکنان تراکتور در لیگ قبلی به شمار می رود، همیشه ارتباط خوبی با هواداران این تیم داشت و در مدت زمان حضور در تراکتور و همینطور در دوران بازی برای ذوبی ها، هیچگاه حاشیه ساز نبوده و مشکلاتی از این دست برای او و تیمش وجود نداشته است. به همین دلیل اتفاق مورد نظر، یعنی فسخ یک طرفه قرارداد و اختلاف با مدیران تراکتور، قطعا دلایل مهمی به دنبال دارد. 

نظر شما