شناسهٔ خبر: 42233808 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سپاه نیوز | لینک خبر

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان : اهدای خون موجب تعالی روحی و روانی فرد اهداکننده است

سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه پاسداران خود را خادم مردم می‌دانند گفت: سپاه استان سمنان مشارکت در رزمایش «نذر خون»را جزو رسالت‌های خود در راستای خدمت به مردم می‌داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراکز درمانی استان سمنان همواره نیاز مستمر به فرآورده‌های خونی دارد؛ بنابراین راه‌اندازی پویش «نذر خون»می‌تواند کمک قابل‌توجهی در راستای رفع این نیاز باشد.

 

وی افزود: همه‌ساله مردم در ایام محرم مشارکت بی‌نظیری در اهدای خون دارند و این رویه باید همچنان ادامه یابد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان گفت: پاسداران سپاه استان سمنان در راستای رسالت ذاتی خود که همانا خدمت به مردم است اجرای این طرح مهم و شرکت در پویش نذر خون را وظیفه خود می‌دانند و امروز نیز کارکنان نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان سمنان در اقدامی خودجوش و داوطلبانه در پایگاه انتقال خون سمنان حضور یافته‌اند تا خون خود را اهدا کنند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی گفت: افراد مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌ها نیاز مبرم به خون و فرآورده‌های خونی دارند؛ بنابراین افرادی که مبتلا به این بیماری بوده و اکنون بهبودیافته‌اند بهتر است برای اهدای پلاسمای خون خود ویژه افراد مبتلا به کرونا اقدام کنند.

 

وی گفت: پلاسمای خون افرادی که مبتلا به کرونا بوده‌اند و بهبودیافته‌اند به گفته پزشکان موجب تسریع در روند بهبودی افراد مبتلا به کرونا می‌شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان عنوان کرد: اهدای خون از جمله عبادات معنوی است که اجر و پاداش آن در نزد پروردگار محفوظ است و موجب تعالی روحی و روانی و معنوی فرد اهداکننده می‌شود.

 

انتهای پیام/

نظر شما