شناسهٔ خبر: 42230550 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

خوان گاسپارت: رفتن مسی از بارسلونا با کم تر از 700 میلیون یورو از شکست 8-2 تحقیرآمیز تر است

علیرضا نجاتی

خوان گاسپارت گفت مسی را خیلی دوست دارد اما بارسلونا را بیشتر. رییس سابق بارسلونا همچنین گفت اگر الان رییس این باشگاه بود، یک یورو هم از بند فسخ 700 میلیون یورویی مسی کوتاه نمی آمد.

صاحب‌خبر -

خوان گاسپارت، رییس بارسلونا طی سال های 2000 تا 2003 صحبت های جالبی در خصوص ماجرای جدایی لیونل مسی از بارسلونا انجام داده است. به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، خوان گاسپارت، رییس اسبق بارسلونا در خصوص درخواست خروج مسی از بارسلونا گفت:

مسی نمی تواند برود. او در سال 2021 بارسلونا را ترک می کند. قرارداد مسی را دیده ام و شرایط خیلی واضح است. بند فسخ قرارداد مسی در ژوئن منقضی شده و راه برگشتی نیست. ترجیح می دهم او با پایان قراردادش از بارسلونا جدا شود تا این که با رقمی کم تر از 700 میلیون یورو از این تیم برود. حق با باشگاه است، نه بازیکن چون بازیکن باید به قرارداد احترام بگذارد. مسی را خیلی دوست دارم اما بارسلونا را خیلی بیشتر. هر تیمی مسی را می خواهد باید مبلغ بند فسخش را بپردازد، همان طور که مبلغ فسخ فیگو و ریوالدو را دریافت کردم. اگر اکنون رییس بارسلونا بودم، حتی یک یورو هم از مبلغ فسخ 700 میلیون یورویی کوتاه نمی امدم. جدایی مسی از بارسلونا با رقمی کم تر از 700 میلیون یورو از شکست 8-2 مقابل بایرن مونیخ تحقیرآمیز تر خواهد بود. 

 همچنین بخوانید:

نظر شما