شناسهٔ خبر: 42227402 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار ایلام خبر داد؛

اختصاص ۱۷ میلیارد تومان برای توسعه شرکت های دانش‌بنیان در ایلام

ایلام-استاندار ایلام از اختصاص ۱۷ میلیارد تومان برای توسعه شرکت های دانش‌بنیان در ایلام خبر داد و گفت: بروکراسی اداری برای شرکت های دانش بنیان باید در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی عصر سه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی ایلام با حضور ستاری معاون علم و فناوری رئیس جمهور اظهار کرد: شرکت‌های دانش بنیان درخواست‌هایی دارند که باید مورد توجه قرار گیرد به خصوص اینکه صندوق حمایت از شرکت‌های دانش بنیان تقویت و تسهیلات لازم ارائه شود.

وی افزود: برخی جوانان، دانشجویان و اساتید گلایه داشتند، بروکراسی اداری وجود دارد، البته در این راستا تلاش‌های زیادی برای رفع این نقیصه انجام شده است و من اینجا دستور می‌دهم که هر شرکت دانش بنیان که نیاز به مجوزها و اقدامات اداری دارند به سرعت مطرح و حل شود.

استاندار ایلام تصریح کرد: در استان وحدت، هماهنگی و همدلی کم نظیری بین مسئولین و تمام ارکان نظام برقرار و این مهم به کمک همه‌جانبه استان کمک کرده است.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: امیدوارم توسعه استان همانند شتاب مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان پیش برود و قطعاً با وحدت و همدلی مردم و مسئولان و البته کار مضاعف این مهم امکان پذیر است.

وی گفت: در نظر است که ۱۷ میلیارد تومان برای ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان در استان اختصاص یابد.

نظر شما