شناسهٔ خبر: 42222410 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

معاون استاندار هرمزگان:

مشکلات مالیاتی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش مرتفع شد

بندرعباس- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان از رفع مشکلات مالیاتی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، ایرج حیدری پیش از ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل استانداری هرمزگان عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به مصوبات ستاد کرونا در حمایت از واحدهای تولیدی و خدماتی که الزام قانونی دارد به طور کامل جامعه عمل بپوشانند.

وی افزود: بسیاری از واحدهای خدماتی نظیر هتل‌ها در پی شیوع کرونا دچار خسارت شدند که ضروری است دستگاه‌های اجرایی ذیربط برای عبور این واحدها از این شرایط حساس نهایت مساعدت و همکاری را به عمل آورند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: واحدهای بزرگ صنعتی استان که نقش مهمی در اشتغال و توسعه صادرات دارند رفع مشکلات آنها در زمینه‌های مختلف به ویژه مالیاتی به صورت ویژه پیگیری و دنبال شود.

حیدری بیان کرد: بانک‌های هرمزگان با تسهیل شرایط و پیگیری، روند پرداخت تسهیلات رونق تولید به متقاضیان واجدالشرایط را سرعت بخشند تا سهم استان از محل این تسهیلات به طور کامل جذب شود.

گفتنی است، در این نشست مسائل و مشکلات شرکت فولاد کاوه جنوب کیش واحد بزرگ صنعتی استان، در زمینه مالیاتی با حضور مدیر عامل شرکت، مدیرکل امور مالیاتی استان و اعضای کارگروه بررسی و با دستور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان مرتفع شد.

نظر شما