شناسهٔ خبر: 42209146 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آرمات: قبول هدایت شهرداری قزوین، ریسک بزرگی بود/ امیدوارم شگفتی‌ساز شویم

سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین گفت: با قبول سرمربیگری تیم والیبال شهرداری قزوین، ریسک بزرگی کردم.

صاحب‌خبر -

مسعود آرمات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد قبول هدایت تیم شهرداری قزوین در لیگ برتر والیبال اظهار داشت: وقتی شهردار قزوین در مورد هدایت تیم با من تماس گرفت،‌ من با تیم مشهد قرارداد داشتم. شرایط مالی این تیم اصلاً مناسب نبود و من به آنها گفته بودم که اگر وضعیت مالی تیم مشهد بهتر نشود، امکان ادامه همکاری ما وجود ندارد.

آرمات ادامه داد: من با قبول سرمربیگری تیم شهرداری قزوین، ریسک بزرگی کردم. ما در تلاش هستیم تا تیمی جوان را با حمایت شهرداری قزوین و کمک علی موذن راهی لیگ برتر کنیم و و امیدوارم با عرض اندام مقابل تیم‌های دیگر، شگفتی‌ساز شویم. من در کل، مربی ریسک پذیری هستم. زمانی که هدایت تیم دانشجویان را هم قبول کردم، ریسک بزرگی انجام دادم ولی بعد از 58 سال، قهرمان جهان شدیم که البته کار سختی بود.

سرمربی تیم شهرداری قزوین گفت: حدود یک هفته است که تمرینات را شروع کرده‌ایم و صبح و عصر مشغول تمرین هستیم. بازیکنان پس از تعطیلی طولانی مدت تمرینات، پیشرفتی جزیی داشته‌اند و کمی با هم هماهنگ شده‌اند.

آرمات در مورد بازی‌های دوستانه تیمش تصریح کرد: هراز آمل از ما دعوت کرد ولی چون به هیچ وجه آماده نبودیم و چیزی جز مصدومیت نصیب ما نمی‌شد، این دعوت را رد کردیم. اگر بازی دوستانه‌ای در روزهای به ما پیشنهاد شود، آن را قبول می‌کنیم و اگر هم چنین فرصتی پیش نیامد، بازی درون تیمی برگزار خواهیم کرد.

لیگ برتر والیبال قرار است از 19 شهریور آغاز شود. محمد اسد مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی از صدور مجوز برگزاری لیگ والیبال، لیگ تالو و لیگ پومسه، لیگ تنیس و لیگ دوومیدانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داده است.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما