شناسهٔ خبر: 4220493 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرعامل هلال احمر گیلان در گفت‌وگو با تسنیم:

۸۷ مصدوم حوادث گیلان در پایگاه‌های هلال احمر درمان شدند

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: ۸۷ مصدوم حوادث جاده‌ای گیلان و بیماران اورژانسی در طرح نوروزی پایگاه‌های هلال احمر درمان شدند.

صاحب‌خبر -

علیرضا خصوصی‌ثانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با اشاره به آماده‌باش نیروهای امدادی گیلان، اظهار داشت: اکیپ‌های بازرسی بر نحوه خدمت‌رسانی ایستگاه‌ها و پایگاه‌های هلال احمر گیلان نظارت می‌کنند.

وی با اشاره به درمان 24 نفر در پایگاه‌های امدادی هلال احمر گیلان در محورهای این استان، افزود: خدمات هلال احمر به مسافران و گردشگران نوروزی رایگان بوده و تا 16 فروردین 94 ادامه دارد.

مدیرعامل هلال احمر گیلان با اشاره به خدمت‌رسانی درمانی و راهنمایی به 87 مسافر نیز گفت: سه گردشگر نوروزی نیز برای ادامه درمان به مراکز بیمارستانی و درمانی استان منتقل شده‌اند.

خصوصی‌ثانی تصریح کرد: دیرعامل هلال احمر گیلان گفت: سه مرکز ویژه پایگاه هوایی ، مرکز کنترل عملیات  (EOC)،  مرکز آنست ( سگهای تجسس) " و 42 جایگاه نماز  در حوزه جوانان 33 پایگاه راهنمای مسافران، 16 خیمه دوستدار کودک و 8 خیمه نماز و 5 ایستگاه سحاب در حوزه داوطلبان مشارکت برای اجرای طرح نیابت دلجویی از سالمندان و نیازمندان در حوزه  درمان نیز با استقرار تیم درمان اضطراری واقع در درمانگاه صلح هلال احمر و 16  شعبه  هلال احمر در سراسر استان  آماده ارایه خدمات امدادی به مسافرین و همشهریان است.

وی خاطرنشان کرد: سه‌هزار و 759 نجاتگر و امدادگر و 800 عضو جوان، 400 داوطلب و 64 پزشک و پیراپزشک در قالب 16 تیم چهار نفره در سراسر استان به افراد آسیب دیده و نیازمند خدمات امدادی خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/ ر

نظر شما