شناسهٔ خبر: 42146918 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حمید شاه آبادی مطرح کرد؛

239 عنوان برنامه با شور حسيني، مهمان راديو

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- معاون صدای رسانه ملی گفت: رادیو برای ماه محرم، 239 عنوان برنامه تدارک دیده است که تلاش دارد شور و شعور حسینی را با هم داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای حمید شاه آبادی در نشست اعلام برنامه‌های محرم 99 رادیو افزود: محرم امسال تفاوت‌هایی را باسال‌های گذشته دارد و طبیعتا شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی تغییراتی را داشته است و دارد.
وی گفت: تلاش ما این است که حس و حال محرم را در برنامه هایمان به خوبی منتقل کنیم.
شاه آبادی ادامه داد: امروز روز پزشک است و در روز‌های گذشته پزشکان ما خوش درخشیدند. در رادیو هم امروز از صبح تا عصر در رادیو سلامت ویژه برنامه‌هایی به مناسبت این روز در نظر گرفته شده است.
معاون صدای رسانه ملی گفت: روز جهانی مسجد را پشت سر گذاشته ایم و بیش از 10 برنامه در شبکه‌های مختلف به مسجد پرداخته شده است. نمایندگان 10 نهاد در نشست‌هایی مباحثی را مطرح کردند و دو موضوع کاهش سن نمازگزاران در مساجد و افزایش جمعیت نمازگزاران در دستور کارمان قرار گرفت.
آقای شاه آبادی افزود: امسال برای چهارمین سال متوالی رادیو محرم از شب محرم کار خود را آغاز کرد و ویژه برنامه‌هایی تدارک دیده شده است. برنامه حسینیه شور شیدایی، اخبار کوتاه هیئت‌ها در دو نوبت و بسته‌های سوگواره از جمله برنامه‌های رادیو محرم است. از نیمه دوم محرم از ساعت 17 و 30 دقیقه هر روز عزاداری‌های نواحی پخش می‌شود.
وی گفت: همواره سعی شده است تحریف‌هایی اتفاق افتد و ما تلاش می‌کنیم در رادیو محرم، مرجعی برای اطلاع رسانی درست باشیم.
آقای شاه آبادی افزود: رادیو با 239 عنوان برنامه در بیش از 3 هزار و 200 قسمت مهمان مخاطبان خواهد بود. 11 نمایش رادیویی را هم روی آنتن خواهیم برد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی افزود: ما تصمیم داریم فعالیت‌های هیئت‌هایی را که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی عزاداری می‌کنند به گوش افرادی که امکان حضور در هییت‌ها ندارند برسانیم. ما از این فرصت برای ترغیب مردم به همدلی و پویش مواسات استفاده می‌کنیم.

نظر شما