شناسهٔ خبر: 42088666 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

همدان|پیکر شهید «علی‌محمد قنبری» پس از ۳۴ سال شناسایی شد

گروه استان‌ها- نماینده کمیته جستجوی مفقودین استان همدان ازشناسایی پیکر یکی دیکر از شهدای مفقودالجسد استان خبرداد و گفت: پیکر شهیدعلی محمدقنبری پس از ۳۴سال شناسایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، بهرام دوست‌پرست صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی پیکر پاسدار وظیفه  مفقودالجسد «شهید علی محمد قنبری» اظهار داشت: پیکر مطهر این شهید چندی پیش در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا توسط کمیته جست و جوی مفقودین به وطن بازگشت و  شناسایی شد.

وی افزود: وی از شهدای مفقودالجسد  لشکر32 انصارالحسین(ع) است که در 21 شهریور 1365  به عنوان پاسدار وظیفه  در عملیات 20 شهریور جزیره مجنون  شرکت کرده و درجه رفیع شهادت نایل آمد.

نماینده کمیته جست وجوی مفقودین با اشاره به اینکه  تنها مادر این شهید معزز در قید حیات است،گفت: خبر بازگشت و شناسایی پیکر مطهر این شهید صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان به خانواده وی اطلاع داده شد.

دوست‌پرست درباره جزئیات مراسم‌های  این شهید بیان کرد: از آنجا که خانواده این شهید ساکن نهاوند هستند تصمیم نهایی برای برگزاری مراسم‌های مربوطه  از طریق ستاد تجلیل ازشهدای شهرستان نهاوند اعلام می‌شود.

انتهای پیام/742/ی

نظر شما