شناسهٔ خبر: 42073578 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی:

ستادامر به معروف و نهی از منکر به دنبال احیای تفکر مطالبه گری است

بیرجند- فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: باید تفکر مطالبه گری احیا شود که این امر در دستور کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی قاسمی ظهر سه شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس با روساء و دبیران ستاد شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌های استان خراسان جنوبی حمایت از آمران معروف و نهی از منکر جزءکارهای اساسی ستاد دانست و افزود: موزش گروه‌های تذکر لسانی و سازماندهی آنان به عهده بسیج گذاشته شده است.

وی "نهضت حسینی، مطالبه گری و فرهنگسازی" با کلید واژه- هشتگ " #بی_تفاوت_نباشیم" را شعار هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر سال جاری دانست و افزود: رسالت بزرگ امام حسین (ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر و احیای دین جد بزرگوارشان است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با بیان اینکه در برخی از مساجد سطح استان شوراهای امر به معروف و نهی از منکر فعال و در حال سازماندهی گروه‌های تذکر لسانی است، گفت: همچنین تشکیل شوراها در سایر مساجد در دستور کار قرار گرفته است.

سردار قاسمی با بیان اینکه در سال جاری مهمترین اولویت‌ها در محورهای مطالبه گری، فضای مجازی، تذکر لسانی و آموزش خواهد بود، گفت: احیای مطالبه‌گری، عدم سکوت و فریاد زدن در مقابل ظلم و بی عدالتی‌ها و فصاحت هم از رسالت‌های ستاد است.

نظر شما