شناسهٔ خبر: 42067832 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اشتری:

هيچ چيزي را به امنيت شهروندان ترجيح نمي‌دهيم

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- فرمانده نیروی انتظامی: خداوند را شاکریم که در کشوری هستیم که امنیتش مثال زدنی است، نیروی انتظامی هیچ چیزی را به امنیت و آرامش شهروندان ترجیح نمی‌دهد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار حسین اشتری در جلسه قرارگاه امام علی (ع) معاونت عملیات ناجا، افزود: پلیس خود را سرباز مکتب ابا عبدالله الحسین (ع) می‌داند و در کنار مردم است تا مراسم‌های عزاداری با نظم و امنیت و رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شود.
فرمانده ناجا ادامه داد: یکی از وظایف پلیس حفظ و تامین نظم و امنیت در کشور است که بحمداله توانسته این وظیفه بسیار مهم و خطیر را در دوره‌های مختلف به یاری خداوند منان و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری"مدظله العالی" و حمایت‌هایی که دستگاه‌های ذیربط داشته اند به خوبی انجام دهد.
عالی‌ترین مقام انتظامی کشور گفت: امروز در اقصی نقاط کشور از مرز‌ها تا شهر‌ها در تمام نقاط نیروی انتظامی مقتدرانه حضور دارد و با هرگونه قانون گریزی و بی نظمی برخورد می‌کند. ما همواره در کنار مردم ایستاده ایم و گواه آن تقدیم شهدایی است که در راه مبارزه و مقابله با مخلان امنیت مجاهدانه به درجه رفیع شهادت نائل می‌شوند.
فرمانده نیروی انتظامی افزود: ناجا برخورد با مخلان نظم و امنیت را تشدید کرده است و اثرات آن را مشاهده خواهید کرد.
وی ادامه داد: خداوند را شاکریم که در کشوری هستیم که امنیتش مثال زدنی است، نیروی انتظامی هیچ چیزی را به امنیت و آرامش شهروندان ترجیح نمی‌دهد.
سردار اشتری با تاکید بر اینکه با معدود افرادی که بخواهند مانع آرامش مردم شوند به شدت برخورد می‌شود، گفت: در آستانه ماه محرم هستیم، مردم عاشق اباعبدالله الحسین (ع) هستند امسال به لحاظ شیوع ویروس منحوس کرونا شرایط ویژه‌ای وجود دارد.
وی افزود: مردم ثابت کردند در هر شرایطی مراسم عزاداری امام حسین (ع) را برگزار می‌کنند، ولی حتما دستورالعمل‌های ستادملی مقابله با کرونا را رعایت می‌کنند و نیروی انتظامی خود را سرباز مکتب ابا عبدالله الحسین (ع) می‌داند در کنار مردم است تا این مراسم باشکوه ان شاء الله با نظم و امنیت و آرامش برگزار شود.
این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین "منتظری"دادستان کل کشور، حجت الاسلام "شکراله بهرامی" رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح، دکتر" حسین ذوالفقاری" معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور، سردار "میراحمدی" نماینده ستاد کل نیرو‌های مسلح در قرارگاه امام علی (ع) به صورت حضوری و یا ارتباط تصویری از سراسر کشور برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، در حاشیه این جلسه نمایشگاهی از عملکرد و اقدامات دستگاه‌های قضا، انتظامی و امنیتی اطلاعاتی در مقابله و برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت جامعه برگزار شد.

نظر شما