شناسهٔ خبر: 42004825 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

استقلال 1 - پیکان 1؛ تساوی آبی ها و تثبیت رده دوم

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- تساوی یک بر یک استقلال و پیکان ابی ها را در رده دوم جدول نگه داشت و شاگردان عبدالله ویسی نیز همچنان شانس خوبی برای بقا در لیگ دارند.
به گزارش آریا، تیم های استقلال و پیکان در چارچوب رقابت های لیگ برتر، هفته 29 به مصاف هم رفتند. استقلال در این دیدار به دنبال نایب قهرمانی و پیکان به دنبال بقا در لیگ بود. شاگردان فرهاد مجیدی با این بازی 50 امتیازی شدند و در رتبه دوم باقی ماندند. پیکانی ها هم با 28 امتیاز از 29 بازی همچنان خطر سقوط را احساس می کند.
ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر(از دقیقه 80 عارف غلامی)، روزبه چشمی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری(از دقیقه 66 میلاد زکی پور)، هرویه میلیچ( از دقیقه 85 امیرحسین خدامرادی)، علی کریمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، شیخ دیاباته، مهدی قائدی
سرمربی استقلال: فرهاد مجیدی
ترکیب پیکان: آرام هاراپتیان ،مهران موسوی ،حجت حق وردی ، محمد ابراهیمی ،محمد ستاری ،آرش قادری(از دقیقه 67 سعید واسعی)(از دقیقه 87 خدابنده لو) ،امیرحسین کریمی( از دقیقه 59 جابر انصاری) ،جلال علی محمدی ،علیرضا کوشکی(از دقیقه 87 حسین پورامینی) ،فراز امامعلی و شهریار مغانلو
سرمربی پیکان: عبدالله ویسی
شرح گل ها:
یک بر صفر پیکان(فراز امامعلی): در دقیقه 23 ارسال محمد ابراهیمی از جناح راست روی دروازه استقلال را فراز امامعلی با ضربه سری تماشایی از میان 3 مدافع آبی ها وارد دروازه کرد.
یک بر یک استقلال(علی کریمی): در دقیقه 37 مهدی قائدی در محوطه جریمه پیکان صاحب توپ شد و پاس روبه بیرون را برای ضربه زنی کریمی مهیا کرد. شوت هافبک گلزن آبی ها با پای چپ با اشتباه دروازه بان پیکان وارد دروازه شد.
دقایق حساس:
دقیقه 6: ارسال دانشگر روی دروازه در موقعیت خوبی به دیاباته رسید اما او نتوانست ضربه اش را دقیق بزند و توپ از مقابلش عبور کرد. البته کمک داور قبل از آن اعلام آفساید کرده بود.
دقیقه 22: پاس خوب علی کریمی در محوطه جریمه به شیخ دیاباته رسید؛ ضربه محکم این مهاجم مالیایی از زاویه ای بسته به بالای دروازه پیکان رفت.
دقیقه 28: ارسال کرنر روی دروازه استقلال با ضربه سر آرش قادری همراه شد اما در بین راه به مدافعان استقلال برخورد کرد و راهی کرنر شد.
دقیقه 29: ارسال کرنر بازیکنان پیکان روی دروازه با ضربه سر تماشایی امامعلی به سمت دروازه رفت اما چند سانتی متر آن طرف تر زده شد و توپ از کنار دروازه به اوت رفت.
دقیقه 34: ارسال بی نقص قائدی در دهانه دروازه پیکان با ضربه سر دیاباته همراه شد اما ضربه او دقت لازم را نداشت و از کنار دروازه عبور کرد.
دقیقه 39: شوت دیدنی ریگی به شکلی خطرناک از کنار دروازه پیکان به اوت رفت.
دقیقه 43: ضربه سر شیخ دیاباته از کنار دروازه پیکان عبور کرد.
دقیقه 56: ضربه مهدی قائدی از گوشه محوطه جریمه با اختلاف از کنار دروازه پیکان به بیرون رفت.
دقیقه 59: حرکت خوب جابر انصاری و پاس عالی او کوشکی را با حسینی در موقعیت تک به تک قرار داد اما این بازیکن جوان ضربه اش را به تور کنار دروازه استقلال کوبید.
دقیقه 69: شوت از راه دور علی کریمی راهی به دروازه نیافت و از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 89: شوت از راه دور جابر انصاری راهی به دروازه نیافت و از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

نظر شما