شناسهٔ خبر: 41969817 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اعضای هیئت رئیسه شورای شهر قم انتخاب شدند؛ جلالی رئیس شورا باقی ماند

گروه استان‌ها- عضو هیئت رئیسه شورای شهر قم از انتخاب اعضای هیئت رئیسه این شورا برای سال چهارم فعالیت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حسن طلایی با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم در استان قم، با اشاره به اهمیت جایگاه خبرنگاران در جامعه اظهار داشت: رسانه و خبرنگار واسطه امین بین مردم و کارگزاران نظام بوده و بدون حضور آن‌ها این ارتباط هرگز شکل نخواهد گرفت.

وی اطلاع‌رسانی دقیق و مطالبه‌گری را دو بازوی مهم حرکتی مسئولان و مدیران خواند و افزود: خبرنگاران با تیزبینی و رصد درست وقایع جامعه و اطلاع‌رسانی درست و به‌موقع آن به مردم و مسئولان و مطالبه گری تخصصی می‌توانند سرعت حرکت به‌سوی توسعه را افزایش دهند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر قم ادامه داد: رصد دقیق و نقد سازنده خبرنگاران می‌تواند مانع تصمیمات غلط و هدر رفتن بیت‌المال مسئولان و مدیران شده و جلوی بسیاری از فسادهای اقتصادی در سطوح کلان را بگیرد.

وی امانت‌داری در اطلاع‌رسانی مطالبات مردمی به مسئولان و ارائه عملکرد مسئولان به مردم را عامل ایجاد نشاط اجتماعی در همه سطوح و اقشار جامعه دانست و تأکید کرد: امروز بیش از هر چیز نیازمند همدلی بین مردم و مسئولان بوده و باید به نقش خبرنگاران در ایجاد این همدلی ایمان بیاوریم.

طلایی نقش و جایگاه خبرنگاران را در آغاز شیوع ویروس کرونا نیز یادآور شد و مطرح کرد: خبرنگاران با اطلاع‌رسانی دقیق و لحظه‌به‌لحظه شرایط ایجاد شده در کشور و شهر قم توانستند همدلی بی‌نظیری را در جامعه ایجاد کرده و جلوی بسیاری از توطئه‌های دشمنان در ایجاد قم ستیزی در جهان را بگیرند.

وی عامل دیده شدن زحمات کادر درمان در بیمارستان‌ها را حضور خبرنگاران در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها دانست و بیان کرد: با از خود گذشتگی خبرنگاران و عکاسان زحمات کادر درمان دیده شد اما متأسفانه قدردانی لازم از خبرنگاران و عکاسان برای حضور در خط مقدم مبارزه با کرونا نشده است.

عضو شورای شهر قم در ادامه از برگزاری آخرین دوره  انتخابات هیئت‌ رئیسه شورای پنجم خبر داد و گفت: عبدالله جلالی به‌ عنوان رئیس شورای اسلامی شهر قم، حسن بختیاری نایب رئیس، محمود مسگری سخنگوی شورا، زین‌العابدین قرچورلو و بنده نیز به‌عنوان اعضای هیئت رئیسه با آرای اعضا انتخاب شدیم.

وی با ابراز امیدواری در خدمت‌رسانی صادقانه به مردم در شورای شهر قم خاطرنشان کرد: امروز قم در بسیاری از حوزه‌ها جایگاه مطلوبی در کشور داشته و شورای شهر قم و شهرداری در کنار هم برای رسیدن به شهری توسعه‌ یافته نیازمند مشارکت مردم و مسئولان در کنار هم هستند.

انتهای پیام/456/ح

نظر شما