شناسهٔ خبر: 41957946 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اریک ماکسیم چوپوموتینگ: پاری سن ژرمن خودباوری و تلاش گروهی را به نمایش گذاشت

میلاد وفادار

مهاجم کامرونی PSG شب گذشته قهرمان تیمش بود.

صاحب‌خبر -

اریک ماکسیم چوپوموتینگ با هدف تغییر نتیجه وارد زمین شد و توانست به پاری سن ژرمن برای عوض کردن باخت مقابل آتالانتا با برد کمک کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BT Sport، در دقایق پایانی بازی شب گذشته چوپوموتینگ ابتدا با ارسال خود پایه گذار گل تساوی بخش مارکینیوش شد و سپس سه دقیقه بعد خودش گلزنی کرد تا شاگردان توماس توخل با حساب 2-1 بر حریف غلبه کنند. 

بازی عجیبی بود؛ یک بازی سخت مقابل حریفی سرسخت. کار آسانی نداشتیم. نیمار عالی بازی کرد. زمانی که می خواستم وارد زمین شوم به خودم گفتم: «حق نداریم ببازیم و با این شرایط راهی خانه شویم.» به خودم و تیم اعتماد داشتم. حس خوبی در تیم وجود داشت. ما درون و خارج از زمین لحظات خوبی را سپری می کنیم. چهار جام کسب کرده ایم ولی این یکی مهم ترین آن ها است. به خودمان اعتقاد داریم. همه می دانند که نفرات با کیفیتی در اختیار داشتیم ولی می خواستیم تلاش تیمی را نشان بدهیم. از موفقیت در بازی امروز خیلی خوشحالم. زمان زیادی گذشته است و ما هرگز قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشده ایم. چنین تیم بزرگی باید اهداف این چنینی در سر داشته باشد. در بازی بعدی هم تمام توان مان را به کار می گیریم و به خودباوری ادامه خواهیم داد. 

همچنین بخوانید:

نظر شما