شناسهٔ خبر: 41953247 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

یولیان ناگلزمن: فینال تمام آلمانی؟ خیلی خوب است اما ما و بایرن مونیخ باید دو بازی را ببریم

علیرضا نجاتی

یولیان ناگلزمان، سرمربی لایپزیش معتقد است در تک بازی هر اتفاقی می تواند رخ دهد.

صاحب‌خبر -

یولیان ناگلزمن، سرمربی لایپزیش رویاهای بزرگی در سر دارد و امیدوار است تیمش فقط به حضور در مرحله یک چهارم نهایی اکتفا نکند.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت یوفا، یولیان ناگلزمن، سرمربی جوان لایپزیش در کنفرانس خبری پیش از بازی با اتلتیکو مادرید که پنجشنبه شب ساعت 23:30 به وقت تهران در لیسبون برگزار می شود، به صحبت پرداخت:

وضعیت پاتریک شیک و مارسل هالشتنبرگ را بررسی می کنیم و خواهیم دید که آیا آن ها قادر به بازی برابر اتلتیکو مادرید هستند یا خیر. در خصوص بازی برابر اتلتیکو مادرید، ما روی بازی خودمان متمرکز هستیم. می دانیم که اتلتیکو مادرید به خصوص در بازی های رفت و برگشت تجربه زیادی دارد اما در تک بازی هر اتفاقی می تواند رخ دهد. قبلا درباره غیبت ورنر زیاد صحبت کرده بودیم و می دانستیم که برای این بازی ورنر را نخواهیم داشت. با این حال گزینه های تهاجمی دیگری برای خط حمله مان داریم که از قدرت بالایی برخوردار هستند. طبیعتا روی ما فشار وجود دارد اما می خواهیم با آرام کردن آن ها از حجم فشارها بکاهیم. می خواهیم در بازی فردا پیروز شویم و به خوبی آماده هستیم. ما فقط به بازی فردا نمی اندیشیم زیرا رویارویی با اتلتیکو مادرید در تک بازی است و در تک بازی، راه کم تری برای صعود به فینال پیموده می شود. فینال تمام آلمانی؟ البته که این امر برای فوتبال آلمان فوق العاده خواهد بود اما هم ما و هم بایرن مونیخ باید در دو بازی بعدی مان پیروز شویم. 

نظر شما