شناسهٔ خبر: 41946874 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رسانه های رژیم صهیونیستی:

بالن های آتشزا همانند موشک هستند

بالن های آتشزایی که فلسطینی ها از غزه به سمت شهرک های صهیونیست نشین رها می کنند، سبب ایجاد آتش سوزی های گسترده ای شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که از صبح امروز تاکنون، قریب به هشت آتش سوزی جدید در شهرک های اطراف غزه به علت بالن های آتشزای رها شده از غزه ایجاد شده است.

این رسانه ها گزارش دادند: اخباری درباره آتش سوزی های جدید به غیر از این ۸ آتش سوزی، مخابره شده است.

از سوی دیگر یک پایگاه خبری صهیونیست به نقل از مسئولان عسقلان اعلام کرد که باید با بالن ها به عنوان یک موشک برخورد کرد و زمان آن فرا رسیده است که کابینه راهکاری برای این بالن ها بیابد.

در کنار واکنش موشکی مقاومت فلسطین به حملات صهیونیست‌ها به غزه و ایجاد نوعی بازدارندگی از سوی فلسطینی‌ها، آنچه سخت صهیونیست‌ها را مستاصل کرده است؛ بالن‌های آتشزاست.

جوانان فلسطینی با بستن مواد اشتعالزا به بالن‌ها، آنها را به سوی اراضی اشغالی می‌فرستند. استفاده از  بالن‌های آتش‌زا طی راهپیمایی‌های بازگشت در مرز نوار غزه مرسوم شد و تا کنون به صدها هکتار از اراضی شهرک‌های مجاور غزه آسیب زده است.

روز گذشته، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی از روی استیصال و درماندگی، برای گروههای مقاومت فلسطین خط و نشان کشید و آنها را تهدید کرد.

وی مدعی شد: اگر گروههای فلسطینی ارسال بالن های آتشزا از غزه را متوقف نکنند، تاوان سنگینی خواهند پرداخت.

نظر شما