شناسهٔ خبر: 41941560 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

امروز؛

گشايش نمايشگاه نوآوري و فناوري اينوتکس 2020

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس2020) امروز در پارک فناوری پردیس با حضور مجازی معاون علمی وفناوری رئیس جمهور رونمایی خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، این نمایشگاه که هر سال میزبان جمعی از کسب و کار‌های نوپا (استارت‌آپ‌ها)، شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و مخترعان است، به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا، در اقدامی خلاقانه و هوشمندانه برگزاری فیزیکی این نمایشگاه را لغو و این رویداد به صورت مجازی برگزار می‌شود.
فضای نمایشگاه به صورت سه‌بعدی شبیه‌سازی شده و شرکت کنندگان محصولات، خدمات و فناوری‌های خود را در غرفه‌های مجازی به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند. دبیرخانه نمایشگاه اینوتکس 2020 تلاش کرده تا بخش اعظمی از دستاورد‌ها در بستر اینترنت و فضای مجازی ارائه شود.
در بخش نمایشگاهی، از شرکت‌ها خواسته شده تا اطلاعات لازم در خصوص توانمندی‌های خود را در پایگاه مجازی نمایشگاه بارگذاری کنند و در اختیار بازدیدکنندگان قرار بدهند تا نمایشگاه مجازی حس نمایشگاه فیزیکی را به مخاطب منتقل کند.
نرم افزار ویژه‌ای برای نمایشگاه اینوتکس توسعه داده شده که مبتنی بر هوش مصنوعی است و امکان برقراری ارتباط هوشمند میان بازدیدکنندگان، شرکت‌ها و بازدیدکنندگان، حضور در رویداد‌ها و اطلاع‌رسانی از برنامه‌ها را فراهم می‌کند.
در فضای نمایشگاه مجازی غرفه‌ای مانند غرفه نمایشگاه فیزیکی برای شرکت‌ها طراحی می‌شود تا بازدیدکنندگان قادر به دیدن غرفه هر شرکت و کسب و کار‌های نو (استارت‌اپ) باشد.
در خلال برگزاری این نمایشگاه تخصصی، رویدادهایی، چون اینوتکس پیچ، استیج، کافه سرمایه اینوتکس و اینوتکس تلنت نیز برگزار می‌شود که هر کدام از آن‌ها فرصتی منحصربه‌فرد به کسب‌وکار‌های نوپا برای شبکه‌سازی، برقراری ارتباط و جذب سرمایه می‌دهد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، مراسم رونمایی از نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2020) بعدازظهر امروز به صورت مجازی با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار می‌شود و نمایشگاه به مدت چهار روز دایر است.

نظر شما