شناسهٔ خبر: 41935770 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

مجلس

مجلس به «مدرس خیابانی» رای اعتماد نداد/ موافقان و مخالفان مدرس خیابانی چه گفتند؟

مجلس شورای اسلامی به حسین مدرس خیابانی بعنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت رای اعتماد نداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بررسی برنامه و صلاحیت حسین مدرس خیابانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در دستور کار جلسه علنی امروز( چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی قرار داشت و نمایندگان بعد از استماع صحبت های مخالف و موافق و دفاعیات مدرس خیابانی با ۱۰۴ رای موافق، ۱۴۰ رای مخالف و صفر رای ممتنع با انتخاب حسین مدرس خیابانی بعنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت مخالفت کردند.

جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت؛ موافقان و مخالفان مدرس خیابانی چه گفتند؟

نماینده‌های مخالف:

- حاجی دلیگانی: مدیری که جرأت نمی‌کند پایش را در بازار بگذارد اکنون برای اخذ رای اعتماد به مجلس آمده است.بهترین دلیل برای رای ندادن به خیابانی سوابق وی است.

- زنگنه، نماینده مردم تربت حیدریه: مدرس خیابانی قابلیت مقابله با مافیا‌های مختلف را ندارد

- عنابستانی: این آقایان می‌گویند تولید خودرو بیشتر شده است، اتفاقا در واقعیت میبینیم کم‌تر هم شده است. معلوم است مافیای خودرو کار خودش را می‌کند این بین پس وزارت کجای کار بوده است؟

- گودرزی نماینده مخالف: آقای خیابانی شما نمیتوانید این وزارت را مطلوب اداره کنید. آقای روحانی شما وزیر قبلی را قربانی کردید. آقای روحانی مجلس را به مسخره گرفته است

نماینده‌های موافق:

- بابایی: ما یک روز هم این وزارت را خالی بگذاریم اشتباه کرده‌ایم. خیابانی را ما انتخاب کردیم چرا که هر زمان با او کاری بود سریعا می‌آمد.

- ذاکر: خیابانی سابقه کار روشنی دارد و اشراف به کار دارد و در این احوال خیابانی گزینه مناسبی برای این وزارت است.

- رسولی نژاد: سلامت در کار همیشه در کار خیابانی با دقت رعایت شده است. ما کسانی برای وزارت داشته ایم که حتی یک روز هم سابقه کار وزارتی نداشته است، سابقه خیابانی را مطالعه کنید.

نظر شما