شناسهٔ خبر: 41934493 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ادامه تنش‌های انتخاباتی در آمریکا؛

واکنش ترامپ به انتخاب کامالا هريس به عنوان معاون بايدن

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری روزانه خود در کاخ سفید به انتخاب «کامالا هریس» به عنوان معاون نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا واکنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری خود در کاخ سفید در پاسخ به سوالی در ارتباط با انتخاب "کامالا هریس" به عنوان معاون "جو بایدن" نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا، گفت: از انتخاب کامالا هریس شگفت زده شدم، چون وی عملکرد خوبی در انتخابات مقدماتی نداشت.»
خبرنگار از ترامپ پرسید: آیا انتخاب کامالا هریس سبب تقویت یا ضعف بایدن می‌شود؟ ترامپ در پاسخ گفت: "در ارتباط با کامالا هم باید بگویم که او یک جمع آوری کننده بزرگ مالیات است؛ او یک فعال بزرگ در زمینه کاهش بودجه برای ارتش ما بوده است. او با دشواری‌های زیادی مواجه شده است و اکنون باید توضیحاتی را ارائه کند.
رئیس جمهور آمریکا افزود، کامالا هریس بسیار زننده هم هست؛ یکی از دلایل تعجب من این است که کار او حتی زننده‌تر از چیزی بود که پوکاهونتاس با جو بایدن کرد. او اقدامات بی شرمانه‌ای را در قبال جو بایدن انجام داد و به سختی میتوان فردی را پیدا کرد که تا این اندازه بی احترامی می‌کند.
جو بایدن روز چهارشنبه کامالا هریس را به عنوان معاون خود انتخاب کرد.
بایدن با انتشار پیامی در توئیتر از انتخاب هریس به عنوان معاون خود برای ادامه رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خبر داد.
کامالا هریس، سناتور دموکرات ایالت کالیفرنیا بوده و وی دومین سناتور آفریقایی الاصل مجلس سنا به شمار می‌آید.

نظر شما