شناسهٔ خبر: 41922417 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مسئول درگاه ذی نفعان بازار سرمایه اعلام کرد

امکان ویرایش اطلاعات سهامداران فقط در سامانه سهام عدالت

داوری، مسئول درگاه ذی نفعان بازار سرمایه گفت: ویرایش اطلاعات سهامداران سهام عدالت فقط از طریق سامانه سهام عدالت به نشانی www.sahamedalat.ir امکان پذیر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، «نیر داوری» افزود: اکثر سهامدارانی که اعلام می کنند برای ورود به سامانه عدالت مشکل دارند بصورت اشتباهی به سامانه سهام عدالت که مربوط به سازمان خصوصی سازی است، مراجعه می کنند.

وی اظهارداشت: در حال حاضر سامانه ای که اعلام می شود برای اصلاح و ویرایش مشخصات سهامداران سهام عدالت فعال است و این ویراش توسط آن انجام می شود سامانه سهام عدالت به آدرس www.sahamedalat.ir است.

مسئول درگاه ذی نفعان بازار سرمایه گفت: در ابتدای پروژه آزاد سازی سهام عدالت سهامداران را هدایت می کردند به این سمت که نوع روش مستقیم یا غیر مستقیم سهامداری را انتخاب کنند و این انتخاب از طریق سامانه خصوصی سازی به آدرس سامانه https://samanese.ir انجام می شد.

وی افزود: پیش از این هم امکان ویرایش شماره تلفن همراه در سامانه خصوصی سازی سهام عدالت وجود داشت ولی از زمانی که اعلام شد زمان مقرر سهامداران به اتمام رسیده امکان ویرایش اطلاعات از طریق این سایت اصلا وجود ندارد و تمامی امور مربوط به ویرایش شماره موبایل و شبای بانکی سهامداران به نشانی سامانه سهام عدالت دات آی آر واگذار شده است.

داوری اظهارداشت: همه سهامداران سهام عدالت که می‌خواهند از وضعیت دارایی خود مطلع شوند کافی است وارد سامانه سهام عدالت به نشانی www.sahamedalat.ir شوند.

وی توضیح داد: اگر موبایلی که سهامدار سهام عدالت اعلام کرده تحت مالکیت خودش است کد ملی خود را وارد می‌کند و وارد پروفایل شخصی خود می‌شود.

مسئول فنی درگاه ذینفعان بازار سرمایه یادآورشد: با فرض اینکه شماره موبایل سهامدار سهام عدالت تحت مالکیت او نباشد باید مجددا شماره جدید خود را از طریق همین سامانه ثبت کند و حداکثر ۴۸ ساعت منتظر بماند تا شماره جدید به تایید برسد و بتواند وارد سامانه سهام عدالت شود.

نظر شما