شناسهٔ خبر: 4186631 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

زنجانی:

طرح سلامت جاده ای در اردبیل تهیه شود

اردبیل – فرماندار مرکز استان اردبیل بر ضرورت تهیه طرح سلامت جاده ای در این شهرستان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جواد زنجانی ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی طرح نوروزی در اردبیل تصریح کرد: با توجه دغدغه های مقام معظم رهبری از تلفات جاده ای باید برای کاهش تلفات در جاده ها تلاش و برنامه ریزی شود.

وی افزود: طرح سلامت جاده ای می تواند در شناسایی مناطق حادثه خیز و پرخطر ورود کرده و برای کاهش تلفات آن نقاط راهکار ارائه کند.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه دربرخی محورهای مواصلاتی استان عملیات عمرانی انجام می شود، افزود: انجام این عملیات می تواند خطر آفرین باشد.

زنجانی خواستار دقت نظر برنامه ها به کاهش حداکثری این خطرات شد و تاکید کرد: در قالب یک طرح جامع می توان نسبت به ایمن سازی محورهای مواصلاتی اقدام کرد.

استقرار بالگرد امدادی در تعطیلات نوروز

در این جلسه همچنین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی ۴۰۰ نفر از داوطلبان و پرسنل هلال احمر استان در تعطیلات نوروزی خبر داد.

 بهرام غیبی با اذعان به اینکه این تعداد افراد در جاده های مواصلاتی استان در خدمت هموطنان خواهند بود، افزود: از یک ماه قبل هلال احمر استان برای تعطیلات نوروزی برنامه ریزی کرده است.

وی تصریح کرد: در این مدت دورههای بازآموزی و تخصصی برای امدادگران، نجاتگران و پرسنل برگزار شده است تا با آمادگی بیشتری به ارائه خدمات بپردازند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با تاکید به آمادگی هلال احمر استان برای خدمات رسانی در طرح نوروزی اضافه کرد: ۲۰ پایگاه امداد و نجات هلال احمر در جاده ها در خدمت هموطنان خواهند بود.

به گفته غیبی از سه تا هشت فروردین ماه نیز یک دستگاه بالگرد برای امدادرسانی هوایی و سریع در استان مستقر خواهد شد.

نشاط مسافران تامین شود

در این جلسه فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل نیز گفت:  طرح نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز اجرا می شود.

ابراهیم کریم خانی تصریح کرد: در طول تعطیلات دستگاه های خدمات رسان استان و نیروی انتظامی با به کار گیری تمامی واحدها در خدمت مسافران خواهند بود.

وی با اذعان به اینکه استان اردبیل از قطب های گردشگری کشور است به ضرورت تامین شادی و نشاط مسافران و در طول سفر به استان تاکید کرد.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی استان خدمات رسانی به مردم انگیزه الهی طلب می کند که در شرایط فعلی فرصت خدمت رسانی به مردم و هموطنان به دست آمده است.

برچسب‌ها:

نظر شما