شناسهٔ خبر: 41847379 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرقت شبکه یکی از معضلات برق قم است/ رایگان‌شدن هزینه برق چاه‌های کشاورزی با ۴ ساعت خاموشی در پیک مصرف

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم سرقت شبکه را یکی از معضلات مهم صنعت برق در استان دانست و گفت: متأسفانه به علت افزایش قیمت‌های سیم‌های مسی و سهولت در سرقت، شاهد بروز مشکلاتی در زمینه شبکه در سطح استان هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهدی آهنین‌پنجه با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم در استان با گرامیداشت روز خبرنگار به اصحاب خبر و رسانه اظهار داشت: خبرنگاران با نقد منصفانه به کمک دستگاه‌های اجرایی می‌آیند و با تلاش خود در تحقق بسیاری از برنامه‌ها، سیاست‌ها و اقدامات در مسیر توسعه، همراهی می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم تصریح کرد: قدردان تلاش خبرنگاران در عرصه اطلاع‌رسانی و ارتقای سطح آگاهی در جامعه هستیم؛ خبر دارای جایگاه مهمی بوده و باید از خبرهای ناامید کننده پرهیز شود.

وی با بیان اینکه اگر مدیران از مشکلات مردم مطلع شده و پیگیر مسائل مهمی می‌شوند، با کمک قلم و پویایی خبرنگاران است، عنوان کرد: ازاین‌رو دستگاه‌های اجرایی نیز باید اصحاب رسانه را در پیشبرد اهدافشان یاری کنند.

آهنین‌پنجه سرقت شبکه را یکی از معضلات مهم صنعت برق در استان دانست و ابراز کرد: متأسفانه به علت افزایش قیمت‌های سیم‌های مسی و سهولت در سرقت، شاهد بروز مشکلاتی در زمینه شبکه در سطح استان هستیم.

وی با اشاره به همکاری مناسب مسئولان در کاهش ظرفیت مصرف برق در استان یادآور شد: در کنار کاهش ساعات ادارات تاکنون با بسیاری از کشاورزان تفاهم همکاری امضا کرده‌ایم و در پیک زمان مصرف این چاه‌های کشاورزی خاموش شده و با چهار ساعت خاموشی در روز الباقی 20 ساعت روز با آن‌ها رایگان محاسبه می‌شود.

انتهای پیام/457/ ز

نظر شما