شناسهٔ خبر: 41826413 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

پیام همدردی اتحادیه جهانی زنان مسلمان با اعضای لبنانی این اتحادیه

اتحادیه جهانی زنان مسلمان با صدور بیانیه ای حادثه انفجار بندر بیروت را که دهها کشته و زخمی در پی داشته است، به مردم لبنان تسلیت گفت و با اعضای لبنانی این اتحادیه ابراز همدردی کرد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، متن این بیانیه به شرح زیر است:

انفجار وحشتناکی که روز سه شنبه در بندر بیروت رخ داد، قلب ما را به درد آورد، امیدواریم شما خواهران و برادران ما در صحت و سلامت کامل و در پناه و حفظ خداوند متعال باشید.

ما در اتحادیه جهانی زنان مسلمان در ایران با مردم کشور دوست و برادر لبنان به خاطر این حادثه دردناک اعلام همبستگی می کنیم و از خداوند متعال برای تمامی مسلمین آرزوی صحت و سلامت و امنیت کامل داریم.

پرورگارا بندگان تو در لبنان در معرض آزمایش قرار گرفته اند و از دست ما کاری جز دعا بر نمی آید؛ خداوندا تو خود بهترین اجابت کننده هستی.

از خداوند متعال برای لبنان و مردم آن امنیت و آرامش طلب می کنیم؛ خداوندا لبنان؛ جوانان و کودکان آن را به تو میسپاریم؛ به تویی که امانتها نزدت ضایع نمی شود.

خداوند لبنان را محفوظ بدار، رفتگان آن را بیامرز و  به آنها رحم کن، ترس آنها را به آرامش تبدیل کن، بیماران آنها را شفا بده و آنها را در پناه حود حفظ کن! ای مهربانترین مهربانان.
 
اتحادیه جهانی زنان مسلمان
 
انتهای پیام/


ترجمه: زهرا غلامی

نظر شما