شناسهٔ خبر: 41825481 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

طرح مجتمع دامپروری چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری می‌رسد

گروه استان‌ها - معاون بنیاد مسضعفان گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری، طرح مجتمع دامپروری چهارمحال و بختیاری در این استان تا حدود ۴۰ روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، صولت مرتضوی ظهر امروز در نشست پیگیری طرح‌های سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به بستر بسیار مناسب استان چهارمحال و بختیاری برای پرورش دام اظهار داشت: برای احداث مجتمع دامپروری چهارمحال و بختیاری باید جاده دسترسی اصولی و توسعه روستاهای اطراف در نظر گرفته شود.

معاون بنیاد مستضعفان افزود: امور اراضی جهاد کشاورزی نسبت به پایدار کردن مجوز 4 حلقه چاه آب، جهاد کشاورزی نسبت به صدور پروانه بهره‌برداری 3 هزار راس دام، منابع طبیعی و آبخیزداری استان برای استفاده از اراضی بالای مرغزار اقدام و ثبت اسناد نیز همکاری لازم برای احداث مجموعه دامپروری چهارمحال و بختیاری را داشته باشد.

رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به تشکیل کارگروهی متشکل از دستگاه‌های مربوطه و در نظر گرفتن یک مدیر برای طرح مجتمع دامپروری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: اگر چه مسائل زیست‌محیطی وجود دارد اما باید با رعایت آن‌ها اشتغال ایجاد شود چراکه اشتغال سبب بقای هر جامعه است و باید ارزش افزوده در استان ایجاد شود .

مرتضوی تصریح کرد: همکاری‌های لازم برای طرح مجتمع دامپروری چهارمحال و بختیاری از سوی دستگاه‌های اجرایی استان انجام شود تا این طرح تا حدود 40 روز آینده به بهره‌برداری برسد چراکه این استان قطب دامپروری کشور است.

وی اضافه کرد: تعدادی از صنایع بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری از جمله کارخانه حجاب به دلیل افزایش نرخ دلار متضرر شده که باید چاره‌اندیشی برای آن صورت گیرد.

انتهای پیام/7540/ش

نظر شما